Værkstedsmanualer
Fra : Janus

Dato : 15-05-06 20:53

Hej...

Jeg er ny ejer af en dejlig GSX 600 F 1998, og kom til at tænke på hvor man
finder en værkstedsmanual.
Jeg har altid selv vedligeholdt mine biler, så mon ikke jeg også kan stille
ventiler på sådan en svend *S*

Hygge og tak for en dejlig lærerig newsgroup.

Fra : Rene Bitsch

Dato : 15-05-06 21:37

Janus <aaa@gmail.com> skrev:
> [...]
>biler, så mon ikke jeg også kan stille
>ventiler på sådan en svend *S*
>
>Hygge og tak for en dejlig lærerig newsgroup.
Hej Janus
Prøv Køsters boghandel i Randers.
Han kan både skaffe Haynes manualer og egentlige
værkstedshåndbøger.

Hilsen René (Nybagt K100 RT ejer)

Fra : Janus

Dato : 15-05-06 22:00

Tak, for venligheden. Det prøver jeg

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 23:08

Janus wrote:
> [...]
> ventiler på sådan en svend *S*
>
> Hygge og tak for en dejlig lærerig newsgroup.

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Han sælger både brugte og nye bøger.. Købte en meget lidt brugt manual
til min GS500 til en meget acceptabel pris.

-Jesper G, GS500

Fra : Eg Egemarke

Dato : 16-05-06 09:33

Ellers kan du hente en graits version der er mindst lige så go på nettet
søg og du skal finde
Jeg VED at den er der til netop DIN model og en masse andre osse

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-05-06 15:35

Jesper G skrev:
> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
> Han sælger både brugte og nye bøger.. Købte en meget lidt brugt manual
> til min GS500 til en meget acceptabel pris.

Han er lidt en spøjs fyr, på den gode måde.
Jeg ringede for at bestille en bog til min gsx-f 750'er og han ville så
lige høre om jeg var til at stole på, for så ville han bare sende en
regning med, hvis jeg lovede at betale denne.
Det gjorde jeg selvfølgelig også

Hans leveringstid er rigtig god, og prisen er vist også god.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 16-05-06 19:20

Hej.
Til min RF900R 1998 købte jeg den originale fra Suzuki.
Med en lidt venlig forhandler går det fint, pris ca det samme som Haynes,
men bedre vil jeg mene.
m.v.h. Ervin
YZF1000R Thunderace (lige hjemvendt fra banen i Poznan)