Indregistring/syn af mc
Fra : Claus Gulbech

Dato : 15-05-06 09:57

Hej,

er der nogen der har erfaring med, at få indregistreret/synet en cykel
fra 2003. Hvor der standard er spejle og bliklys, men der er der ikke
monteret - er der nogle problemer i det?

Tak for hjælpen,

Claus

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-05-06 10:41

Claus Gulbech <gulbech@VJZKWmail.tele.dk> (slet VJZKW) writes:

> er der nogen der har erfaring med, at få indregistreret/synet en cykel
> fra 2003. Hvor der standard er spejle og bliklys, men der er der ikke
> monteret - er der nogle problemer i det?

Jeg tror godt du kan regne med at synsmanden vil spørge hvor de er.
Hvorfor ikke bare montere dem (i det mindste til syn)?

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : solvang

Dato : 15-05-06 12:26

"Claus Gulbech (slet VJZKW)" <gulbech@VJZKWmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11476836930.343852989922894@dtext.news.tele.dk...
> Hej,
>
> er der nogen der har erfaring med, at få indregistreret/synet en cykel
> fra 2003. Hvor der standard er spejle og bliklys, men der er der ikke
> monteret - er der nogle problemer i det?

nej

men er de monteret SKAL de virke...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-05-06 13:02

"solvang" <solvang@paradisFJERN.dk> writes:

> "Claus Gulbech (slet VJZKW)" <gulbech@VJZKWmail.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:11476836930.343852989922894@dtext.news.tele.dk...

> nej
>
> men er de monteret SKAL de virke...

....og hvis motorcyklen er fra 2003 SKAL de også være der.

Kig i 'Vejledning om syn af køretøjer' på http://www.fstyr.dk - punkt
6.04.031(2):

To-hjulet motorcykel skal være forsynet med forblinklygte og en bagblink-
lygte i hver side.
Før 01.09.95: Gælder alene for motorcykel til øvelseskørsel.

Dvs. er cyklen yngre end 01.09.05 SKAL de være der.