Billige MC-dæk
Fra : Neser

Dato : 11-05-06 16:01

Ved ikke om i allerede kender siden, jeg har først lært den at kende i dag.
Siden er: www.mcdaekonline.dk

Har aldrig selv handlet med dem, kun deres søster-side som sælger bil-dæk,
og har kun været tilfreds!
(Hvis der er nogen der vil ha' til bil hedder siden: www.daekonline.dk)

Har ikke lige sammenlignet priserne, men hvis det er som bil-dækkene er de
billige!

- Neser

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 11-05-06 19:09

Det var smuk og solrig dag da Neser skrev
news:446351c8$0$38649$edfadb0f@dread12.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> Ved ikke om i allerede kender siden, jeg har først lært den at kende i
> dag. Siden er: www.mcdaekonline.dk

De burde arbejde med sproget på deres hjemmeside.

På dansk:
Urval av dækstorlekar

På svensk:
Urval av däckstorlekar

De har altså lavet en side på svensk dansk. Temmeligt uproffesionelt, men
derfor kan dækkene jo godt være gode!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 11-05-06 21:03

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in message
> Det var smuk og solrig dag da Neser skrev
> news:446351c8$0$38649$edfadb0f@dread12.news.tele.dk i
> dk.fritid.motorcykel:

SNIP
> [...]
> Urval av däckstorlekar
>
> De har altså lavet en side på svensk dansk. Temmeligt uproffesionelt, men

Hedder det ikke "svansk"?

Carsten Eilersen
Statsautoriseret translatør & tolk - fransk
BMW K 1200 RS
Suzuki DR 250 S

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-05-06 21:20

Rune D. Jørgensen wrote:
> [...]
> Urval av däckstorlekar
>
> De har altså lavet en side på svensk dansk. Temmeligt uproffesionelt, men

I don't give a hoot - så betaler man da ikke for det. Jeg går endda så
vidt at jeg accepterer tyske beskrivelser ved dækindkøb (læs:
www.reifenversand.com)

--
vh
Torben

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 12-05-06 08:26

Det var smuk og solrig dag da Torben Scheel skrev
news:20N8g.97$_q6.63@news.get2net.dk i dk.fritid.motorcykel:

> I don't give a hoot - så betaler man da ikke for det. Jeg går endda så
> vidt at jeg accepterer tyske beskrivelser ved dækindkøb (læs:
> www.reifenversand.com)

Problemet er ikke at teksten står på et fremmedsprog. Problemet er at
firmaet ligger ugennemarbejdede ting ud på hjemmesiden.

Hvis du havde en netbutik, ville du så ikke sørge for at siden var pæn,
funktionel og uden stavefejl? Jeg ville! Hjemmesiden er den eneste kontakt
kunderne har med butikken, så siden skal da være i orden!

Det er ikke at tage kunderne seriøst, at uploade sådan en halv side, hvor
de endda, ifølge Jakob, skriver at de ikke sælger mcdæk! Man må så håbe de
tager kunderne seriøst hvis der opstår problemer med leveringen eller
betalingen.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-05-06 21:15

"Neser" <Neser@neser.dk> writes:

> Ved ikke om i allerede kender siden, jeg har først lært den at kende i dag.
> Siden er: www.mcdaekonline.dk

Hmm, på trods af domænenavnet og alting, så står der følgende i deres
FAQ:

- Sælger i motorcykeldæk?
- I øjeblikket sælger vi ikke motorcykeldæk. Vi udvikler dog et site
for motorcykeldæk.

Måske det var på tide at få den opdateret?

Det lader til at de bare er en dansk/svensk underafdeling af
reifendirekt.de, som vist er relativt store, så den er sikkert god
nok. Jeg vil da i hvert fald overveje at handle der når jeg i nær
fremtid skal købe dæk. For mig er det nemlig lettere at kommunikere
med en dansker eller en svensker end en tysker hvis noget skulle
drille.

Priserne ser også ud til at være relativt konkurrence-dygtige på de
par dæk jeg lige checkede.

--
Ny (brugt) MC fra tirsag | ......_[]-=*