Pro-Biker - læderdragt
Fra : Dun@ant

Dato : 11-05-06 10:29

Er der nogen der har erfaring med ProBiker Lædertøj fra Louis?

Jeg må konstatere at min læderdragt er ved at synge på sidste værs,
og valget står reelt mellem Vanucci og ProBiker

Vanucci har jeg fuld tillid til er et godt kvalitets produkt, men
prisen er også relativt høj, sammenlignet med ProBiker.

Er der en oplagt mulighed jeg har overset (Mærke i god kvalitet til en
overkommelig pris)

J.C.Kløve
Via goooooooooooooooogle

Fra : Hekto

Dato : 11-05-06 11:27

on 11-05-2006, Dun@ant supposed :
> [...]
> prisen er også relativt høj, sammenlignet med ProBiker.
>
> Er der en oplagt mulighed jeg har overset (Mærke i god kvalitet til en

Forskellen imellem Probiker og Vanucci (begge
Louis) er vist ikke kvalitetsmæssig stor. Vanucci
fås i 'centilong' og Probiker til os med korte
ben.

Jeg har en Probiker ledekombi og da den kunne fås
med bukser der ikke var overdrevent lange, blev
det den. Kvaliteten er helt på højde med hvad
Louis ellers leverer. Rigtig god til pengene.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 03-06-06 09:35

Hekto skrev:
> [...]

> med bukser der ikke var overdrevent lange, blev
> det den. Kvaliteten er helt på højde med hvad
> Louis ellers leverer. Rigtig god til pengene.

ja men det endte så med en "Vanucci ART X 1-Teiler" (te'bu ½ pris)

Det kræver lidt gymnastik at tage en sådan på og ikke mindst af = ,
men det er super at køre i!

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jack Jensen

Dato : 11-05-06 14:07

"Dun@ant" <jck@aats.dk> wrote in message
[...]

ProBiker er jeg godt tilfreds med.
Tykt læder (1,2m) med god beskyttelse de nødvendige steder.
Og samtidig godt håndværk.
Mvh.
Jack

Fra : Mureren

Dato : 11-05-06 22:41

> ProBiker er jeg godt tilfreds med.
> Tykt læder (1,2m) med god beskyttelse de nødvendige steder.

Det er sat'eme godt nok også den mest tykhudede ko jeg nogensinde har hørt
om

Mvh.
Mureren

Fra : CL

Dato : 11-05-06 23:26

"Mureren" <mureren_tag_det_vaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sat'eme godt nok også den mest tykhudede ko jeg nogensinde har hørt
> om
>
> Mvh.
> Mureren

Ja med sådan en dragt tør jeg også godt at styrte med 250 km/t
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : AP Skovsen

Dato : 15-05-06 08:49

CL wrote:
> "Mureren" <mureren_tag_det_vaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja med sådan en dragt tør jeg også godt at styrte med 250 km/t

Du kommer nok til at sidde lidt højt på cyklen - specielt hvis der er
lagt dobbeltlag i bagen

--
/Skovsen
1998 GSX600F

Fra : TGSC

Dato : 03-06-06 10:37

Jack Jensen skrev:
> ProBiker er jeg godt tilfreds med.
> Tykt læder (1,2m) med god beskyttelse de nødvendige steder.

Er det den her? ;->
http://www.wilberforce.ac.uk/images/gallery_05fresher1.jpg