Faste prøveplader i Sverige
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-05-06 19:46

Hej

Er det lovligt at køre med faste danske prøveplader i sverige?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-05-06 20:30

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hej
>
> Er det lovligt at køre med faste danske prøveplader i sverige?

Indenfor norden, ja.

Men du skal stadigvæk kunne overbevise etaten i DK at du godt må køre
på prøveskiltene.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-05-06 10:52

> Indenfor norden, ja.
>
> Men du skal stadigvæk kunne overbevise etaten i DK at du godt må køre
> på prøveskiltene.

Hej Kai

En ting er at få en bøde på 500kr for lystkørsel på prøveplader. Noget andet
er hvis de decideret ikke dækker. Det er ikke til mig, men en klud jeg kører
i, hvor prøveplader er alm udbredt. (de snydere)

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : NielSV650