Steens MC i Esbjeg
Fra : Jacob Aulbjerg Niels~

Dato : 07-05-06 08:52

Hejsa
Jeg skal have mig en MC og har fundet Steens MC over nettet, de har MIN
maskine stående! . Der er den fordel at de også sælger/køber biler, så
jeg måske kunne slå to fluer med et smæk, da jeg skal af med min bil inden
MC'en købes.
Har nogen erfaringer med forretningen og evt. deres byttepriser på biler?
Vh. Jacob

Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 07-05-06 22:59

"Jacob Aulbjerg Nielsen" <jacob@aulbjerg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MC'en købes.
> Har nogen erfaringer med forretningen og evt. deres byttepriser på biler?

Jeg skulle af med vores citroen på et tidspunkt.. ringede dervoer da jeg så
i den blå avis han manglede sådan en, kørte hele vejen fra odense til
esbjerg, bare for at finde ud af manden troede en citroen Xsara fra 99 var
som ny stadigvæk.. vi havde snakket om 65.000kr, hvilket han i telefonen
ikke syntes lød urimeligt..
Men der var sørme andre boller på suppen da man først kom der over .. for
hver lille bitte mindste ridse han fandt tror jeg han trak 10.000kr fra
prisen.. han ville ihvertfald ikke gi mere end 40.000kr lige pludselig..
kørte forbi en anden lille forhandler på vej hjem.. han købte den i ren
handel for 66.000kr ..
Så jeg kører ikke der over mere, ikke for at sælge noget ihvertfald..

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-06 00:58

Thomas marq Hansen wrote:
> [...]

Jeg har kun erfaring som reservedelskøber og hver gang jeg kommer ud af
den butik hænger der en lille sort sky over mit hoved. Handler der kun i
ren desperation når jeg akut mangler en del som Carstens MC ikke lige
har hjemme. Helt galt var det sidste gang jeg var i Steens for at hente
en del. Der stod en af deres sælgere bag kassen og af hvad jeg kunne
tyde anede han ikke ret meget om MC og dele, men ok, jeg var jo heller
ikke derude for at handle cykel.
Nå.. Nok surt opstød fra min side af. Jeg ved bare at jeg ikke vil
handle stort der og heller ikke småt med mindre jeg ikke har andre
muligheder. Min far har dog solgt sin forige MC ved Steen og det gik
vist godt nok.
Har du set om de har DIN cykel ved carstensmc.dk i varde?

Mvh Jesper G, GS500, Tilfreds kunde.. Ved Carstens MC, altså.

Fra : Tattoo

Dato : 08-05-06 06:32

årh ja ... steens mc -.. handler man der .. er det første og sidste
gang ..

carstens mc i varde .. jo han VAR god nok .. nu har den pisse sure Kone sat
sit sure fjæs foran alle kunderne .. og skal absolut lige komme med en
hjernedød bemærkning ,,

ved steens´mc er det steen det er galt med ... som så bliver til dårlige
handler ..

ved carstens Mc er det konen det er galt med .. som så bliver til dårlige
dage .. men ok handler ..

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-06 12:43

> [...]
> handler ..
>
> ved carstens Mc er det konen det er galt med .. som så bliver til dårlige

Hvis jeg ellers husker rigtigt var Carsten mekaniker hos Steen inden han
startede selv i Varde - og han tog vist mange kunder med ...

Min ene søster har købt en gammel bil derude. Det har jeg så kun andenhånds
men hun har ihvertfald ikke fået mere end hun betalte for... Det var en bil
jeg ikke ville have købt - og slet ikke til prisen. En peugeot ombygget fra
benszin til diesel og så havde den vist også været skadet engang bagi. De
fik udbedret diverse efter at have reklameret. Men det er jo et lotteri at
købe en gammel bil eller mc ...

Jeg handler derfor hellere privat. Man kan fixe mange småting for hvad en
forhandler skal have i avance...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-05-06 21:03

Anders Majland skrev den 08 maj 2006 i

[klip

> Hvis jeg ellers husker rigtigt var Carsten mekaniker hos Steen inden han
> startede selv i Varde - og han tog vist mange kunder med ...

[klip]

Nej, det var Kim der var værkfører hos Steen - og han er ikke hos Carsten
mere. Og ja, vi var en del der var glade for at der kom en ordentlig MCbix i
området.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Myrhøj

Dato : 08-05-06 14:08

Tattoo wrote:

> [...]
----------------
Tjae......i tidernes morgen købte jeg en XJ650 hos Steen. Han tog min
aldrende og "kilomerrige" gsx'er i bytte til helt ok pris.
Xj'eren fejlede ikke noget, bortset fra grum udseende oliekøler jeg først
så og påpegede efter handlen.....den var svupti udskiftet da jeg hentede
yam'en, så det var da ok. Stadig, her en hel del år efter, giver Steen
altid kaffe og hyggesnak når jeg kommer forbi. Har flere gange gået på
værkstedet og snakket med gutterne, og fået dem til at gennemrode gemmerne.

> årh ja ... steens mc -.. handler man der .. er det første og sidste
> gang ..
--------
han har pt nogle glimrende helkåber liggende til 50%.......

> carstens mc i varde .. jo han VAR god nok ..
-----------
Her har jeg også handlet....... Har købt smådele, hjælme, klodser,
batterier osv osv....foruden en ok Intruder, (der nu iøvrigt er afhændet
til fordel for K75)

Myrhøj

Fra : Jacob Aulbjerg Niels~

Dato : 08-05-06 19:00

Ok! Det lyder jo ikke umiddelbart som det mest positive i har at sige om
ham!!!
Kender nogen andre steder i landet hvor de både forhandler biler og
motorcykler?
Vh. Jacob

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 08-05-06 19:56

"Jacob Aulbjerg Nielsen" <jacob@aulbjerg.dk> wrote in

> [...]
> ham!!!
> Kender nogen andre steder i landet hvor de både forhandler biler og

Expedit i Ølgod BMW mc forhandler

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-05-06 22:09

Jacob Aulbjerg Nielsen skrev:

> Kender nogen andre steder i landet hvor de både forhandler biler og
> motorcykler?

"Linnet's MC" i Toftlund i Sdr.Jylland.
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidmotorcykel/xq9