Hvor købes et ur til instrumentpanelet (Su~
Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-05-06 17:48

Hey.

Har en bekendt som leder efter et ur til sin GSX600F (1999)? Han siger der
er plads til det i instrumentpanelet, men hvor der normalt sidder et ur på
en 750, sidder der kun et suzuki-logo på hans 600. Det er dog godt nok med
lys og det hele, så det er et ret prominent logo.

Suzukiforhandleren ved ikke hvor et sådan kan købes. Er der nogen der ved om
det overhovedet er muligt at skaffe sådan et og sætte det i en 600? Går ud
fra instrumentpanelet er det samme på de to modeller.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-05-06 22:42

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> wrote
in message news:445b81ac$0$15781$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> sådan et og sætte det i en 600? Går ud fra
> instrumentpanelet er det samme på de to modeller.

Er der slet ingen der ved noget om dette? Har en 750 ikke godt nok sådan et
ur?

Jeg har ikke selv set det, så jeg refererer bare min bekendte.

Fra : AP Skovsen

Dato : 14-05-06 13:25

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> ur?
>
> Jeg har ikke selv set det, så jeg refererer bare min bekendte.

Både 600 og 750 fik ur indbygget i instrumentet i 2000 (mener jeg
nok)... Han kan købe et nyt instrumentpanel, eller ringe til en ophugger
og høre om de har et nyere instrumentpanel til en af de to modeller, og
så hive uret ud af det. Kan ikke forestille mig det er så besværligt at
sætte i...

--
/Skovsen
1998 GSX600F