Dansk totakts løb
Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-05-06 15:12

Er der nogen her i gruppen, der ved noget om "Dansk totakts løb"? Jeg har
set det annonceret til at skulle afholdes 25. maj, på Sjælland, men der er
ikke yderligere oplysninger. Hvor? Hvem arrangerer?

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jens Jessen

Dato : 05-05-06 15:41

DKW klubben - næsten 100% sikker.

Motor Press
Journalist Jens Jessen (DjF)
Skanderborgvej 140
DK-8660 Skanderborg
Danmark
Tlf. DK + 8657 7201
Fax. DK+ 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 05-05-06 17:41

Jens Jessen wrote:

> DKW klubben - næsten 100% sikker.

Ja, det er rigtigt, jeg har fundet det. Jeg er selv medlem af MZ-klubben,
der står som medarrangør ( i hvert fald på papiret), men indtil i dag har
der ikke på "vores egen" side været noget brugbar information.!!!

Jeg vil så her benytte lejligheden til at reklamere lidt for arrangementet.

Sakset fra DKW Klubbens side:

Dansk to-takts løb søndag d. 28. maj 2006

MZ klub Danmark og Dansk DKW Club indbyder igen til Dansk to takts løb. Et
løb som er åbent for alle to-takts motorcykler.

Løbet starter kl. 10.00 fra pendler-pladsen ved afkørsel 35 (Ringsted øst)
på motorvejen E 20 i Ringsted.
Ruten er på omkring 70 km. igennem det smukke østsjællandske landskab, og
turen slutter cirka kl.13.00 hjemme hos Jan Lemming i Havbyrd ved Ringsted.
Undervejs på turen vil der være forskellige opgaver, der skal løses.
Vi slutter dagen af med vores medbragte madpakker, kaffe og kage samt
præmieoverrækkelse til de heldige vindere.
Prisen for denne herlige mc-oplevelse er kun kr. 30.- inklusive kaffe og
kage.

BETALING: ved startstedet.

YDERLIGERE INFORMATION: hos Jeremy (Mailaddr. og Tlf udeladt)