Fjorden Rundt ..
Fra : Tattoo

Dato : 05-05-06 07:19

i andledning af ravens MC kører " Fjorden Rundt " altså Ringkøbing fjord

er der fællesopsamling i både Esbjerg og Varde ..

mødested : Shell tankstation i Varde klokken 10 .. og der køres mod Ravens
MC ved en 10.30 - 10.45 tiden ..

vejrudsigten siger KONGEFED ..

BE THERE OR BE A FLÆSKESVÆR !!!

Fra : KOP

Dato : 05-05-06 21:33

fedt..... hvilken af de to Shell Stationer?

--
kop
FZS 600 '98

Fra : Tattoo

Dato : 07-05-06 09:50

Ville lige sige vi havde en fed tur.. fra SHELL i varde kørte vi vel
omkring 20 cykler ..

og fra Ravens og Rundt om Fjorden var der ialt omkring 500 cykler .. fuld
knald på solen ..
... monster fedt .. det hele rullede . ( på nær en tysker i bil der rullede
lige rigeligt godt .. Han ville forbi alle cykler. med hornet trykket i
bund ... )

> fedt..... hvilken af de to Shell Stationer?
og lige angående 2 shell stationer .. jeg har kun finde en ... den der VAR
ved åen er nedlagt ..
lige meget nu ... turen er kørt ..