Honda forhandler
Fra : MP

Dato : 04-05-06 21:13

Hej.
Jeg har godt nok spurgt om noget lignende tidligere, men det gav mig ikke
ret meget, skønt der var en del venlige folk der svarede.
Så jeg omformulere lige mit spørgsmål.
Er der nogen der kender en god honda-forhandler som kender noget til GL 500
silverwing interstate
Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre småting.
Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine lokale
mc-forretninger.

Venligst.
Mogens

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-05-06 21:24

MP wrote:

> [...]
> Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre småting.
> Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine lokale

www.cxclub.dk

/
Jesper

Fra : Brian Laursen

Dato : 04-05-06 21:25

MP wrote:
> [...]
> Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre
> småting. Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine

probike.dk eneste jeg såen lige kan anbefale

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : Richard

Dato : 04-05-06 22:57

MP wrote:
> [...]
> Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre småting.
> Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine lokale

Øst for Storebælt: Prøv Agusta Motor i Søborg; Agusta-Claus er ikke bleg
for at bruge tid på at finde numre på stumper til de mere sjældne
Honda'er

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : Grunnet

Dato : 06-05-06 09:24

"MP" <mogens@s-pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mangler priser på en kåbe, spejl, forskærm og et par andre
> småting. Det er en importcykel så der er lidt problemer hos mine

Hej Mogens

http://www.vogel-motorradzubehoer.de/default.php?cPath=3

http://www.cxperten.com/
Per BirckNielsen

http://www.cxclub.dk/koeb_og_salg.html
Her finder du kontaktoplysninger på både
Jesper Carlsen og Henrik Mortensen

Hvis Per, Jesper eller Henrik ikke har de dele du mangler, har de nok en
ide om hvor du kan finde dem.

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : Perminator

Dato : 06-05-06 21:39

> [...]
> Jesper Carlsen og Henrik Mortensen
>
> Hvis Per, Jesper eller Henrik ikke har de dele du mangler, har de nok en

--- Hej Morten
Så selv om du omformulerede spørgsmålet, blev du sendt samme sted hen som
venlige folk tidligere svarede dig, nemlig CX-klubben og de tekniske
sagkyndige herfra, samt de relevante links, samt et udsagn om at nye
reservedele begynder at blive et problem.
Hvorfor var det ikke godt nok??
Hvis du har fulgt med i tidligere tråde, har du kunnet læse, at selv hos
ProBike, som du også blev anbefalet, er det sjovere at skrue i nyere Honda.
Selv om det er en kendsgerning, tror jeg stadigvæk at Bent herfra vil prøve
at hjælpe dig, hvis han kan.
Du kører på en cykel med karisma og sjæl, men den er ikke ny mere.

vh
--
"Perminator"
Per Misser