Rygskjold som slagtilbud?
Fra : tom.jensen@jubiipost~

Dato : 04-05-06 08:01

Der var et af discount supermarkederne der havde rygskjold/rygbeskytter
som tilbudsvare her i foråret. Nogen her i gruppen som er bekendt med
en butik i hovedstadsområdet som stadig har dem liggende?

/Tom

Fra : Jacob

Dato : 04-05-06 11:50

Hej Tom
SVJH var det Lidl - prøv at ringe til dem
VH Jacob

Fra : Sune

Dato : 04-05-06 12:00

"<tom.jensen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
Der var et af discount supermarkederne der havde rygskjold/rygbeskytter
som tilbudsvare her i foråret. Nogen her i gruppen som er bekendt med
en butik i hovedstadsområdet som stadig har dem liggende?"

Jeg kiggede efter dem hos Liddl. De havde ikke flere og får dem heller ikke
igen. Hende jeg spurgte, mente at de var væk i alle forretninger allerede
samme dag.

MC-hilsen Sune