Bremsevæske-reservoir slange
Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 03-05-06 18:45

Hej,

har lige opdaget at den lille slange der går fra bremsevæske-reservoiret til
master-cylinderen er blevet så mør, at den har lækket en lille smule
bremsevæske. Heldigt at jeg ikke opdagede det ved at jeg ikke kunne bremse
:)

Spørgsmålet lyder på hvor jeg (helst billigt) finder en tilsvarende slange
jeg udskifte den med? Hagen er vel at gummiet skal kunne holde til
bremsevæske og jvf. random googling, så dur en normal PVC-slange ikke til
dét.

Slangen er cirka 6,5 cm lang, med en ydre diameter på cirka 1 cm, og en
indre diameter på cirka 0,6 cm.

Hints til hvor jeg kan finde sådan en stump?

På forhånd tak!

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 03-05-06 19:09

Rasmus Neckelmann wrote:
> Hints til hvor jeg kan finde sådan en stump?

Prøv din lokale traktorforhandler/værksted - med lidt held har de en
stup liggende som de ikke skal bruge til noget. Det kommer selvfølgelig
lidt an på hvor du bor, om du har en traktorpusher "rundt om hjørnet" :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT
Yamaha XJ 600, 1986