Nogen der kender nogen i UK
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 03-05-06 09:28

Hej.

Jeg sidder og vil byde på en fabriksny tank på ebay. Men sælger/firmaet vil
kun sende den til DK hvis jeg selv står for at få den afhentet hos dem. De
sender kun til UK adresser.

Er der nogen herinde der kender en i UK, eller er der nogen der bor i UK,
som kunne tænkes at ville modtage og sende videre til Danmark, mod betaling
selvfølgelig.

Mvh Thomas

Fra : bem

Dato : 03-05-06 09:45

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen herinde der kender en i UK, eller er der nogen der bor i UK,
> som kunne tænkes at ville modtage og sende videre til Danmark, mod

UK er stort - rigtig stort. Det svarer lidt til at du spørger, om der er
nogen, der kender nogen i Skagen fordi du skal have afhentet en pakke i
Cannes

/Bo

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 03-05-06 09:51

"bem" <nospambemb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> UK er stort - rigtig stort. Det svarer lidt til at du spørger, om der er
> nogen, der kender nogen i Skagen fordi du skal have afhentet en pakke i
> Cannes

Rigtigt. men det er lidt uden betydning når firmaet sender til hele UK for 8
pund.
Derfra skal den så bare til Danmark.

Men hvis det er til nogen hjælp, så er det i Canterbury, ca 85km øst for
London Centrum.

> /Bo

Thomas

Fra : Jim Andersen

Dato : 03-05-06 09:53

bem wrote:

> UK er stort - rigtig stort. Det svarer lidt til at du spørger, om der
> er nogen, der kender nogen i Skagen fordi du skal have afhentet en
> pakke i Cannes

Så er det vel bare så meget nemmere at finde én ?

/jim

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 03-05-06 15:15

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message
> Men sælger/firmaet vil kun sende den til DK hvis jeg selv står for at få
> den afhentet hos dem.

Var der andre end mig der studsede over denne kommentar?? ;)

/Sjang

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 03-05-06 15:25

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message
>
> Var der andre end mig der studsede over denne kommentar?? ;)

Hvad er der galt med den? Firmaet ville kun lade mig byde på ebay, hvis jeg
selv arrangere transporten!
Så jeg skal enten få DHL eller en anden til at afhente på deres adresse,
eller ebay-firmaet skal sende den til en engelsk adresse.

> /Sjang

Thomas

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 03-05-06 19:29

> Hvad er der galt med den?

Du skriver, at de kun vil SENDE til dk, hvis du selv HENTER. Hvis du selv
henter, så er der vel ingen grund til at få den sendt :) Jeg går ud fra du
mener, at de kun vil HANDLE med dk, hvis folk selv henter ;)

Det var bare lidt flueknepperi - thats all :)

/Sjang

Fra : KOP

Dato : 05-05-06 23:09

er det nødvendigt for dig med flueknepperi....?

--
kop
FZS 600 '98

Fra : Jim

Dato : 06-05-06 02:24

Hejsa jeg kender en !
Jeg bor i UK
Belfast og kører i bil tilbage til DK d.17/5 og skulle nok kunne have den
ind imellem mit flyttegods
hvis den ikke er mega stor
tjep Søren CBR1000F