Honda reservedele
Fra : MP

Dato : 02-05-06 17:25

Hej.

Jeg har tidligere skrevet om et mindre uhel jeg har haft.
Nu vil jeg gerne spørge om der er nogen der har et godt link eller kender
til en god forhandler, som har reservedele til en Honda GL 500 Silverwing
Interstate.
Det drejer sig om forskærm, Forlygte, Højre sidespejl, Koblingsgreb og evt.
en kåbe. ( mener det er den samme som på en GL 1100 fra samme årgang)
Den er iøvrigt fra 1982.

Mogens

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-05-06 15:08

MP wrote:
> [...]
> Det drejer sig om forskærm, Forlygte, Højre sidespejl, Koblingsgreb og evt.
> en kåbe. ( mener det er den samme som på en GL 1100 fra samme årgang)

http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&fcl=3&from=R10&catref=C6&satitle=cx+500&sacat=32098%26catref%3DC6&bs=Finden&fsop=1%26fsoo%3D1&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

kig også i div ebay shops, der er en del at hente.

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975