Køb af Raask potter..
Fra : Alfons Åberg

Dato : 02-05-06 21:24

Hej NG!

Jeg har kig på Raask potter til min Shadow. Jeg kan se at MC-Tech har dem
til ca. 4200. Men kan man ikke købe over nettet til en billigere penge? - og
i givet fald hvor?

Pfht, Alf

Fra : Roland

Dato : 02-05-06 21:28

Du kan godt købe dem fra sverig hvor de bliver lavet, men du skal nok
forvente laaaaang ventetid da de først levere til deres disprotøer i de
pågældende lande og så meget kan du heller ikke swpare ved at få dem fra
nettet.

Så jeg ville købe dem hos Mc-tech, der får du også en kanon behandling.

Pierre

Fra : Hekto

Dato : 02-05-06 22:24

> Jeg har kig på Raask potter til min Shadow. Jeg kan se at MC-Tech har
> dem til ca. 4200. Men kan man ikke købe over nettet til en billigere
> penge? - og i givet fald hvor?

Ring til Sivert Raask og spørg om han har dem på lager. Så kører du op
og henter dem. Der er nok 30-40% at spare. Jeg gav 1.500 for røret til
min Savage. Det tager måske 2 timer at køre derop fra færgen, efter de
har lavet den nye vej.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650