Ny Motorcykel.
Fra : René Jeppesen

Dato : 02-05-06 20:35

Hej dfm

Så er jeg kommet til et tidspunkt i mit liv, hvor jeg ha besluttet mig for
at skulle have en motorcykel, og jeg har forelsket mig vanvittigt en Hondas
fireblade. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre lidt om, hvad folk har af
meninger omkring denne.

Den jeg har mest øje på er fra '98 og er en 900ccm. Jeg ved at den er noget
stor, men det er jeg også selv.. Det er muligt at jeg ombestemmer mig
til en 600-model

Bottomline er at jeg gerne vil have lidt meninger om denne cykel.

Takker..

Mvh René

Fra : MKS - 74

Dato : 02-05-06 21:29

On Tue, 2 May 2006 21:35:18 +0200, "René Jeppesen" <admin@vipz.dk>
wrote:

>Bottomline er at jeg gerne vil have lidt meninger om denne cykel.

Grumme fin cykel, ikke meget går galt helt generelt (med cyklen), tjek
dog specifikt 2. gearet og ensretter/regulator-funktionen. Bedragerisk
supersmooth ride, selvom den blev lidt mindre vild op gennem årene er
det stadig ikke lige noget jeg ville anbefale til begynder....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Psypher

Dato : 03-05-06 12:42

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> supersmooth ride, selvom den blev lidt mindre vild op gennem årene er
> det stadig ikke lige noget jeg ville anbefale til begynder....

har haft 2, en '96 og en '02, begge cykler er efter min smag
det bedste jeg har kørt på, min gamle fra 96 havde kørt 42000 km
da jeg solgte den, den køre stadig forrygende, den var nu også
passet rigtig godt, en god ting er at ofre de småpenge det koster at
få nogle cintermetal klodser på både foran og bagpå,
udover det, så køre sådan en blade perfekt, den skal hyle lidt
fra gearkassen (02 eren gjorde det ikke) det er normalt for en blade
af den model.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02 solgt