Info om dba annonce?
Fra : Araknomani

Dato : 01-05-06 22:11

Hej gruppe

Mangler et nummer og en mail på denne annonce:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44464322

Håber der er nogle der kan hjælpe!

På forhånd tak. :)

Mvh Araknomani

Fra : Ronni Jensen

Dato : 01-05-06 22:21

"Araknomani" <araknomani@gmail.com> wrote in news:1146517834.372348.143860
@e56g2000cwe.googlegroups.com:

> araknomani@gmail.com>

Jeg har sendt info til dig på mail..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Honda VFR 750 RC36
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Dr.Enduro

Dato : 02-05-06 07:54

Araknomani wrote:
> Hej gruppe
>
> Mangler et nummer og en mail på denne annonce:

> [...]

1000 kr? Med modelfoto? Skulle ikke undre mig, om sælger har "tabt"
papirene til den...

--

Hilsen Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 02-05-06 10:49

> 1000 kr? Med modelfoto? Skulle ikke undre mig, om sælger har "tabt"
> papirene til den...

Det er en _knallert_ og den er sikkert trashet til ukendelighed - noget må
der jo være galt til den pris .... Men jeg kan end ikke med god vilje få
araknomani's indlæg til at passe i denne gruppe ...

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-05-06 15:51

Anders Majland wrote:
> der jo være galt til den pris .... Men jeg kan end ikke med god vilje få
> araknomani's indlæg til at passe i denne gruppe ...

Næ - det er omtrent lige så passende som at gå i operaen i 3. akt og
skrige "hvem giver en bajer?"

--
vh
Torben

Fra : Niels B

Dato : 02-05-06 18:07

> Næ - det er omtrent lige så passende som at gå i operaen i 3. akt og
> skrige "hvem giver en bajer?"

Er det da upassende??? =

Jeg undrede mig egentlig også over at folk kiggede sådan

Men ja - det lugter da langt væk af fusk (men sælger har da en billig
husleje)

--
Niels B
Suzuki GSX400E

Fra : Araknomani

Dato : 03-05-06 15:56

Undskyld at indlæget ikke helt passer ind her, men det er dog en
to-hjuler. Og det er den mest hjælpsomme gruppe(har prøvet i grupper
hvor emnet passer bedre) Er opmærksom på den måske kan være lidt
"varm" og måske også et fake indlæg.

Mvh Araknomani