upsidedown gaffelben
Fra : René Hvid

Dato : 01-05-06 19:04

Hej NG

Så er den gal med den gammle gixxer igen, denne gang er det det ene gaffel
ben der er blevet utæt. jeg skal derfor have skiftet pakningen/simmerring,
og ville have kastet mig over at skille den af idag, men fik fortalt at det
er næsten umuligt at samle en up side down gaffel igen. og da der ingen
haynes findes til min model GSXR 1100 W vil jeg da lige høre om der er nogen
herinde der har erfaringer i at skille en sådan gaffel af, og ikke mindst i
at samli den igen.
Er det helt umuligt at gøre selv eller hvad?

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Morten dahl

Dato : 01-05-06 21:17

"René Hvid" <dsl210448@vip.cypercity.dk> wrote in message
> [...]
> ikke mindst i at samli den igen.
> Er det helt umuligt at gøre selv eller hvad?

Benneweis for pokker.. tag gaflen, nej shit tag hele cyklen med ned når du
skal have de nye skiver... så fikser vi den, eller maler den grøn og skubber
den i havnen

--

Morten Dahl

Fra : MKS - 74

Dato : 02-05-06 11:00

On Mon, 1 May 2006 22:17:22 +0200, "Morten dahl"
<morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote:

>så fikser vi den, eller maler den grøn og skubber
>den i havnen

Ja det synes at være løsningen på Gixxerproblemer i Vejleområdet

(Jeg har forresten også lige set en CBR600 der havde ligget en uges
tid i vandet

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : René Hvid

Dato : 02-05-06 14:57

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det synes at være løsningen på Gixxerproblemer i Vejleområdet

jeg havde nok håbet på en lidt mindre drastisk løsning på problemet,

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Morten dahl

Dato : 02-05-06 22:38

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message

> Ja det synes at være løsningen på Gixxerproblemer i Vejleområdet

Den var ikke pæn den der Michael

> (Jeg har forresten også lige set en CBR600 der havde ligget en uges
> tid i vandet

Det pynter sku ikke på dem, har en lang fotoserie af skaderne på min efter
2½md i vandet.. skal sku have dem lagt op på dfm på et tidspunkt.

--

Morten Dahl
- Der selv har mistet en cykel til havnen..

Fra : René Hvid

Dato : 02-05-06 14:59

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Benneweis for pokker.. tag gaflen, nej shit tag hele cyklen med ned når du
> skal have de nye skiver... så fikser vi den, eller maler den grøn og
> skubber den i havnen

Det er da en løsning, men der er sgu langt til vejle med et gaffelben der
sprøjter med olie.
Er der ikke nogen der ligger inde med en Haynes på en lignende cykel som vil
give en kopi af afsnitet om gaffelben?

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : IJ

Dato : 02-05-06 15:17

> Er der ikke nogen der ligger inde med en Haynes på en lignende cykel som
> [...]
Hvad med at lave en kopi selv?
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder

mvh
Ib

Fra : René Hvid

Dato : 02-05-06 16:24

"IJ" <ibmjFJERNDETTE@stofanet.FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at lave en kopi selv?
> http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder
>
> mvh
> Ib
Jeg siger mange tak for linket,

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Morten dahl

Dato : 02-05-06 22:41

> "Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da en løsning, men der er sgu langt til vejle med et gaffelben der
> sprøjter med olie.

Du kunne jo tage en madkasse herned, men ellers så en klud rundt om benet
(for at undgå olie på bremser) forsvaringt tapet ind i gaffa.

Og så ellers pæn kørsel herned.

men det er sku ikke så svært, ellers må du ringe når du står med det, så
skal jeg guide dig igennem..

--
Morten