Benzinpriserne sænkes med 30%
Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-05-06 11:42

i Saudi Arabien

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article194001.ece

Måske man skulle overveje en off-roader og søge økonomisk asyl ;)

Fra : Anders Majland

Dato : 01-05-06 12:00

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article194001.ece
> Måske man skulle overveje en off-roader og søge økonomisk asyl ;)

Og de har sikkert heller ikke nogen afgift af betydning på køretøjer Så en
KTM 950/990 eller BMW HP2 ...

Fra : Carsten Jensen

Dato : 01-05-06 12:55

Du skal nok lade t-shirten med de 12 tegninger blive hjemme.....

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4455f36b$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Bo Christensen

Dato : 01-05-06 13:25

Carsten Jensen wrote:
> Du skal nok lade t-shirten med de 12 tegninger blive hjemme.....
Alternativt, så køb en racer, du vil nok blive jagtet

Fra : Anders Majland

Dato : 01-05-06 13:28

> Alternativt, så køb en racer, du vil nok blive jagtet

Der var da ørkenracere jeg foreslog

Fra : Anders Majland

Dato : 01-05-06 13:06

> Du skal nok lade t-shirten med de 12 tegninger blive hjemme.....

Arla har jeg brug for at øge markedsføringen i regionen. Måske man kunne
lukke dem til at sponsorere noget udstyr. Det vil også øge beskæftigigelsen
hos de lokale når vi skal bjærges efter at vi selv eller materiellet har
fået skader ....

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 01-05-06 13:32

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in

> i Saudi Arabien
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article194001.ece
>
> Måske man skulle overveje en off-roader og søge økonomisk asyl ;)

Jeg håber at nabo landene følger med, da jeg flytter til
Qatar i august.