Nye dele til Yamaha XJ 600 Diversion 2000
Fra : kim rundblad

Dato : 29-04-06 23:02

Jeg har tænkt mig at skifte dæk på ovenstående cykel. Hvad kan anbefales ?
Desuden skal kæde og tænder skiftes. Er det louis.de som skal kontaktes. ???
Er der forresten nogen med forstand på "Vibra lys", det blinkende
forlys...Overvejer om det kan laves selv. Et lille print med en timer som
styrer en MOS-FET transistor som switch....

Kim

Fra : Peter

Dato : 30-04-06 00:55

"kim rundblad" <kimguldgraver@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har tænkt mig at skifte dæk på ovenstående cykel. Hvad kan anbefales ?
> Desuden skal kæde og tænder skiftes. Er det louis.de som skal kontaktes.
> ???

Dæk: Michelin Pilot Activ

Kædekit: DID (evt. fra Louis)

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : kc

Dato : 30-04-06 08:36

"> Er der forresten nogen med forstand på "Vibra lys", det blinkende
> forlys

Hvad er det?
Det har jeg ikke hørt om før.

KC

Fra : mlt

Dato : 30-04-06 09:31

"kc" <sibm@SLETmailme.dk> wrote in message

> "> Er der forresten nogen med forstand på "Vibra lys", det blinkende
>
> Hvad er det?
> Det har jeg ikke hørt om før.
>
> KC

En dims man skal montere i lygtehuset/ledningsnettet og som får lyset til at
gå op og ned i lysstyrke hurtigt, så det ser ud som om lyset vibrerer.
Jeg selv fik en tilsendt UOPFORDRET med girokort på 500 kr, så man må sige
de gerne vil sælge noget... Jeg havde 1 år tidligere bedt om en brochure fra
firmaet, og fik det tilsendt. Og 1 år senere sender de mig dimsen
uopfordret.

Om det er lovligt til syn og om det virker så man kan se at "her kommer en
MC" ved jeg ikke, men hvis kn-45 også monterer dem så er man nok lige vidt.

* med venstre fra styret *

Michael