Suzuki GSF600S Blinklys
Fra : Sandman

Dato : 28-04-06 08:24

Jeg har været uheldig at ødelægge et blinklys på min GSF600S '04. I
stedet for at købe et dyrt originalt, overvejer jeg at skifte dem alle
ud med nogle mini-blink. Er der nogen der har erfaringer med en type
der evt. vil passe godt til denne model?
Er der noget jeg skal være opmærksom på i den sammenhæng?

Fra : Thomas

Dato : 28-04-06 10:06

> [...]
>der evt. vil passe godt til denne model?
>Er der noget jeg skal være opmærksom på i den sammenhæng?

Du skal sikkert have et særligt relæ, da de små pærer ikke trækker samme
strøm som de originale. Derfor kan det gl. relæ sikkert ikke blinke. Vær
også opmærksom på et evt. mellemstykke ved roden af blinklyset, hvis de nye
ikke dækker de gamles huller. Ellers er det bare at vælge.

/Ths.

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 28-04-06 15:05

Ja nu er det svært at sige hvad du forstår ved miniblink - udover at de er
mindre end de orignale

Men prøv at tjekke hos www.louis.de -> Anbauteile -> Beleuchtung &
Elektrik - Blinker universal

der er masser af forskellige slags

og ting du skal være opmærksom på ? ja at de er synlige det er nu meget fedt
at ham billisten bagved kan se at du blinker i god tid så du ikke får ham i
røven fordi at han ikke holder bremseafstand. men ellers vil jeg sige nej
til at der er andet du skal være opmærksom på.

Personligt har jeg dem som hedder MINIBLINKER ARROW ALU

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900