Re: Udstødning: Slashcut, turnout, tapered~
Fra : Andreas

Dato : 27-04-06 22:34

> Ikke noget, lyden bestemmes af andre parametre. Men, en "turnout" på højre
> side af mc'en er en ommer i synshallen :-| been there, got the t-shirt.
>
> mvh
> Orla

Okay. Hvordan kan det være?
Ud fra de billeder jeg har set ligner slash-cut og turnout temmelig meget
hinanden,
så hvorfor slash-cut ikke også en ommer? =)

/Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-06 08:40

Andreas skrev i meddelelsen ...

>Okay. Hvordan kan det være?
>så hvorfor slash-cut ikke også en ommer? =)

Det er en ommer fordi at udstødningsrør ikke på vende ind mod de "bløde"
trafikanter. Det samme gælder biler. Slash-cut har frit udløb bagud, og som
sådan et lige rør.

mvh
Orla