Søby i aften?
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 27-04-06 10:53

Halløjsa folkens

Jeg overvejede at trille til Søby træffet ved Kølkær i aften. Men er lidt
usikker på hvor og hvornår. Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det nu
ved Vestermarken 59 ved Kølkær. Det skulle være muligt at finde, men
hvornår? Har fundet et tidspunkt der hedder kl. 18, men er folk mon begyndt
at dukke op ved 17.30 tiden, og hvor længe er der mon folk?

Det er jo lidt træls at dukke op kl. 18.45, hvis så alle folk er på vej væk
igen jo :)

På forhånd tak

/Sjang

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 27-04-06 11:02

Hej Henrik

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> writes:
> Jeg overvejede at trille til Søby træffet ved Kølkær i aften. Men er lidt

Jeg overvejer det også

Kører fra Skanderborg Kulturhus kl ca 18.

> [...]
> at dukke op ved 17.30 tiden, og hvor længe er der mon folk?
>
> Det er jo lidt træls at dukke op kl. 18.45, hvis så alle folk er på vej væk

Jeg ahr været der et par gange (dog det "gamle" sted) og der bliver
folk hængende i lang tid. Men vejret har jo nok en del indflydelse.

Det kan være vi ses

--
Jesper - giftiggrøn ZX6R
http://www.veloce.dk