CB-1 Stafferinger??
Fra : S@nd

Dato : 26-04-06 14:59

Hej,
Jag mangler et sæt CB-1 Stafferinger til monteringen på tanken
(ligesom de originale).
Teksten er som følger:
C B - 1 (Sort m. sølvramme)
HONDA (Sølv)

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse, eller få dem lavet??

Mvh. S@nd
--= CBR900-RR =-- Fejebl@d

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 26-04-06 16:59

S@nd wrote:
> [...]
> C B - 1 (Sort m. sølvramme)
> HONDA (Sølv)
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse, eller få dem lavet??

Prøv ham her : http://stores.ebay.com/Decals-Stickers

Han har leveret flotte stafferinger til min Kawa.
Er fin at handle med.

Jan Selchau-Hansen

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 26-04-06 19:42

Jan Selchau-Hansen wrote:

> Prøv ham her : http://stores.ebay.com/Decals-Stickers

Han kan også findes her: http://www.xtremedecals.com/
Lidt større udvalg end på ebay

Jan

Fra : S@nd

Dato : 26-04-06 21:54

Må godt nok sige, at han har et flot og bredt udvalg!

Men desværre ingen CB-1 stafferinger :-/

Mvh. S@nd
--= CB900-RR =-- Fejebl@d

Fra : Buller-bum

Dato : 26-04-06 23:11

S@nd wrote:

> Jag mangler et sæt CB-1 Stafferinger til monteringen på tanken
> (ligesom de originale).
> Teksten er som følger:
> C B - 1 (Sort m. sølvramme)

Mener du mon: MARK (TYPE1) 87120-KAF-670ZA

> HONDA (Sølv)

hhv: MARK, RR. (TYPE1) 87122-KAF-670ZA

- som du kan slå op på mrcycles.com mf.fl. online parts fiches

> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe disse, eller få dem lavet??

Din Honda-forhandler kan da skaffe den slags, også til cykler udefra - har
du spurgt ham/hende?

--
Buller-bum