Hydraulisk Bremselyskontakt
Fra : Poulsen

Dato : 26-04-06 09:53

Min forreste bremselyskontakt (GS550) er kaput. Jeg kunne købe en ny, men
det er ikke den smarteste konstruktion.
Istedet ser jeg efter en hydraulisk bremsekontakt, og har fundet en K&W
hos en US forhandler. Udformet som en banjobolt med indbygget trykkontakt.

Har nogen gode/dårlige erfaringer med sådan en? - kender alternativer? -
kender en forhandler i EU ?

På forhånd tak.

Stig

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-06 11:09

> Har nogen gode/dårlige erfaringer med sådan en? - kender alternativer? -
> kender en forhandler i EU ?

Nej men det lyder som det helt rigtige til bagbremsen på mine yamaha'er. På
vintercyklen dør kontakten af skidt og møj, og den er ikke til at få
justeret ordenligt på den anden

Hvad er prisen ?
Måske jeg vil have en med.

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-06 13:01

Syntes nok jeg havde hørt om det før .... :"Nu hat Kedo endlich die Lösung !
Fußbremslichtschalter der TT Belgarda einbauen (Hydraulischer
Bremslichtschalter) und sofort ist das ewige austauschen des ständig
defekten Fußbremslichtschalters dahin "

Jeg skal alligevel have et par stumper fra Kedo, så hvis nogen skal have
lidt med kan vi jo dele portoen (midtjylland eller kbh)

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-06 16:44

> Jeg skal alligevel have et par stumper fra Kedo, så hvis nogen skal have
> lidt med kan vi jo dele portoen (midtjylland eller kbh)

Se her
http://www.kedo.com/ssl/php/katpage.php?f_page=105&f_param=258&PHPSESSID=f9e0128f54e4a9aad029bf9f05a6a2b2

Hvis linket ikke virker så er det side 258 i kataloget og prisen er 14 til
20 euro

Fra : Poulsen

Dato : 26-04-06 17:31

Anders Majland wrote:

> [...]

> Hvis linket ikke virker så er det side 258 i kataloget og prisen er 14 til

Hej Anders, jeg ville være taknemmelig for at få en:

40949 Hydraulischer-Bremslichtschalter M10x1.25 (gerade) L 13.90

Jeg bor i Virum. Du kan evt. maile mig med detaljer som beløb, kontonummer
og senere udveksling. Min mailadresse er o.k.

Stig

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-06 18:49

> Hej Anders, jeg ville være taknemmelig for at få en:
> 40949 Hydraulischer-Bremslichtschalter M10x1.25 (gerade) L 13.90

Hvorfra kender du stigningen ?
Kan du gætte på stigningen til bagkaliperen på en xtz750 ?

> Jeg bor i Virum. Du kan evt. maile mig med detaljer som beløb, kontonummer
> og senere udveksling. Min mailadresse er o.k.

Undskyld jeg ikke fik min mailadresse med i bunden før - jeg samler lige en
liste hvis flere skulle melde sig (også gerne andre (små) kedo stumper - Det
bliver lidt mere besværligt hvis det udstødningssystemer, alukufferter eller
lign

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 125 1997 7Mm & Aprilia Leonardo 150 1998 64Mm