Oplæg til bureaukratist forordning til cen~
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-06 17:42

Ærede gruppe

Seneste tids reaktioner på indlæg stilet i dk.fritid.motorcykel vidner om at
det må antages at være på tide at få den nødvendige censur lagt i mere faste
rammer.

Citat:

"Hvorfor er det altid dem med de dumme svar der svarer først. Hvorfor svarer
de overhovedet?"

Citat:

"En anden gang, I moralens forkyndere, vil I så ikke være venlige at
filtrere jamre- og snige-sig-udenom-indlæg fra i jeres interne
spamfilter?"

Taler jo deres tydelige sprog, og denne uorden kan jo ikke fortsætte
uantastet. Vi, moralens forkyndere, (guderne bedre det.avi), kan jo ikke
fortsætte med at forulempe gruppen på denne helt igennem forhistoriske vis.
Alle ved jo at debat, og debatform blev afskaffet for årtier siden, og at
det ikke længere går an at have en selvstændig mening.

Nu vil jeg så lægge op til at de forudrettede samler sig i et, (demokratisk
går vel næppe an), organ, om at udfærdige en liste over ømtålelige, og
kontroversielle emner, som ikke lader sig debatere, eventuelt, om nødvendig
sørge for at de mest religiøse moralvogtere bliver ekskluderet fra
dk.fritid.motorcykel.

Vi skulle jo nødig ende i en lige så penibel sag som et herhørende
unævneligt nyhedstidende.

Med bøjet nakke

Orla Pedersen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-04-06 18:49

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> [...]
> uantastet. Vi, moralens forkyndere, (guderne bedre det.avi), kan jo
> ikke fortsætte med at forulempe gruppen på denne helt igennem

Jeg tror du misforstår mig :-/ Jeg beder jer om at være lidt flinkere
til at ignorere dem som spørger efter muligheder for at undvige
fotofældebøder. Dels af hensyn til jeres blodtryk Men også for at
undgå byger af enslydende indlæg med lige så enslydende modsatrettede
indlæg. Men ok, oprindelsestråden var heller ikke så slem endda.

Ikke at opsange skal være forbudte overhovedet, det er fint nok at NN
på 19 år ikke ligefrem får skulderklap for at køre på baghjulet på i
byen.

Men pyt, jeg var vist lige i mit utopiske hjørne da jeg skrev
indlægget du citerer fra - folk har altid skrevet hvad de lyster på
usenet og det ændrer sig vist aldrig
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-04-06 20:29

Orla Pedersen skrev den 25 apr 2006 i

snip

> [...]
> eventuelt, om nødvendig sørge for at de mest religiøse moralvogtere
> bliver ekskluderet fra dk.fritid.motorcykel.

Så vild jeg i samme ånd gerne suplere med at forslå at mangerfuld retstavning
også santioneres.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen