Afgifter fra 1/2 2006 online
Fra : Bo Christensen

Dato : 24-04-06 20:08

Hej derude,
jeg har lagt Skat's nyeste (beklage forsinkelsen) afgifter på de mc'er der
behandles
flest af online på http://www.folmersmc.dk/index.php?page=afgifter
mvh bo

PS. jeg repræsenterer folmersmc, men mener at det er ok at poste ovenstående
en fritidsgruppe, da jeg ikke henviser til cykler, samt at ovenstående
plejer at have
god interesse i gruppen.(ellers giv lyd)

Fra : AW på ZRX

Dato : 24-04-06 20:22

"Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> wrote in message
> [...]
> plejer at have
> god interesse i gruppen.(ellers giv lyd)

65.382.497 i endelig afgift på en Honda 450 fra 87. Det var ikke så lidt.
Men det lader til at være sådan en slags standardafgift, da flere cykler har
fået det samme.
http://www.folmersmc.dk/index.php?page=faktiske_afgifter

Allan

Fra : Niels Bengaard

Dato : 24-04-06 20:39

Honda virker ikke.

Niels

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-04-06 17:07

det er fixet
/bo

Fra : tb

Dato : 24-04-06 20:52

> Hej derude,
> jeg har lagt Skat's nyeste (beklage forsinkelsen) afgifter på de mc'er der
> [...]

super super super. Tusind tak og kyshånd og....

Fra : Anders Majland

Dato : 24-04-06 21:42

> PS. jeg repræsenterer folmersmc, men mener at det er ok at poste
> ovenstående

Jeg har ihvertfald ikke noget imod den - det er jo nok i de flestes
interesse herinde at "følge lidt med" og det er vist der engang imellem
kommer et link herinde er det jo nemt at finde igen med google.

/A

Fra : Lars Holst

Dato : 24-04-06 23:07

"Bo Christensen" <bo@bcconsult.com> said in

> [...]
> plejer at have
> god interesse i gruppen.(ellers giv lyd)

Det synes jeg fortjener en klaphånd.
Super godt initiativ.

--
Lars Holst