Re: Får man bøder for ulovlig udstødning ?
Fra : Andreas

Dato : 24-04-06 14:18

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message

> Jamen så behold da originalpotterne

Det kan jeg af gode grunde ikke. Har lige købt nye Hepco Becker tasker og de
støder på den nuværende udstødning, så jeg skal have en der sidder lavere.

> Hvis at lyden bliver så høj, at Du selv kan høre den under kørslen,
(bemærk
> at Du bevæger dig væk fra lyden, og bruger ørepropper for ikke at
vindstøjen
> skal ødelægge din hørelse), så kan Du være forvisset om at lyden generer
en
> stor del af dine omgivelser :-| Er det dét værd ?

hehe jeg forstår dig godt. Nu kører jeg dog med åben hjelm og uden
ørepropper,
så jeg synes at min mc er forbavsende stille. Selvfølgelig er det noget
overdrevet at jeg slet ikke kan høre den, men den lyd jeg hører forbinder
jeg med en japansk symaskine og absolut ikke en custom mc. Den må godt brøle
lidt når man giver gas, uden at det skal være
"op-i-fjæset-på-forbipasserende-agtigt" brøleri... det er selvfølgeligt en
balancegang.

> Orla, som har fornemmelsen af, at langt de fleste er nogenlunde lige så
> glade for støjende mc'er som for naboens plæneklipper :-/

Igen er det nok individuelt. Jeg er ikke glad for mc'er der larmer sindssygt
meget, men når jeg hører en der larmer bare lidt mere og har en lækker dyb
rumlen, så vender jeg gerne hovedet og smiler efter den =)

mvh Andreas, der absolut ikke ved hvad han er ved at rode sig ud i, men
tager chancen fordi han lige har fået feriepenge.

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 16:48

Andreas skrev i meddelelsen ...

>Den må godt brøle lidt når man giver gas, uden at det skal være.....

Hvorfor ? Er det nødvendigt at andre skal lægge mærke til dig ? Helt ærligt,
spil amatørteater i stedet, så får Du al den opmærksomhed at Du har lyst til

mvh
Orla