PVC-Slange 3/5mm ,.... hvor ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 24-04-06 13:59

Skal bruge nogle forskellige PVC slanger til diverse
formål omkring olie-pumpe og kaburator på MZ ETZ 251

Specielt 3/5 mm (indv/udv) har voldt problemer såvel
på nettet som, endu bedre, tilgængeligt lokalt i kbh

Tak for enhver hjælp, skal bruge et par meter af hver
og ikke en rulle på 50 m

MVH henrik

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 24-04-06 18:11

Henrik Mahler <ng@paradis.dk> wrote:

>Skal bruge nogle forskellige PVC slanger til diverse
>formål omkring olie-pumpe og kaburator på MZ ETZ 251
>
>Specielt 3/5 mm (indv/udv) har voldt problemer såvel
>på nettet som, endu bedre, tilgængeligt lokalt i kbh

Er det ikke noget i den størelse, man bruger som benzinslange i
motorsave? Har du prøvet sådan nogen forretninger?

--
Kåre

Fra : Henrik Mahler

Dato : 24-04-06 19:08

Jeg har fundet en sådan forretning i lyngby som solgte
noget SORT slange i thermoplast til 0.75 pr cm

Men jeg havde nu tænkt mig transparrent PVC , forresten
oplyste han at thermoplast var bedre end PVC

Det kunne prisen jo så også tyde på

MVH Henrik