Mere larm
Fra : Poul Pedersen

Dato : 23-04-06 18:57

Hej gode MC folk

Er der nogle der har forstand på hvordan jeg får lidt mere larm ud af min ny
erhveret Virago 535 fra 96 jeg kan se der sidder en stor pot under mcen det
var sgu da bedre der var direkte afgang ud i de ellers fede rør.
på forhånd tak
virago fan fra Hobro

Fra : Octavius

Dato : 23-04-06 19:02

"Poul Pedersen" <poul.pedersen@mbatech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ny erhveret Virago 535 fra 96 jeg kan se der sidder en stor pot under mcen
> det var sgu da bedre der var direkte afgang ud i de ellers fede rør.

Du kan købe udstødninger som larmer på nettet mange steder, et andet
alternativ er at bore en stribe huller bagi potten.

Du skal selvfølgelig vide at det ofte vil medføre en dårligere motorgang og
færre hestekræfter, med mindre den dyses om samtidig.

Endnu en ulempe er du kan få bøde for larmen, bliver upopulær hos naboerne
osv.

Men da jeg var 18 havde jeg det også som dig - den skulle larme

Mvh
Octavius

Fra : Poul Pedersen

Dato : 23-04-06 19:14

tak for tippet du skriver bore et par huller bagi potten mener du den der
sidder under cyklen, jeg er godt nok 45 og er først lige ved at skulle op
til køreprøve men det er vel et overgangsalder problem jeg har fået.
MVH.Poul

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-06 19:37

Du må ikke bore huller i den potte nedenunder

Du skal mejse de 3-4 klatter ud bag i potterne , og trække lyddæmperen ud ,
på den måde kan du bare sætte dem i igen ved syn/salg

PE