Service - Suzuki SV650s
Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-04-06 14:33

Min Suzuki SV650s skal have en omgang service.

Er de noget sted på nettet, hvor man kan købe luftfilter, oliefilter etc.
til den, eller skal jeg ned og købe det ved forhandleren, som jeg plejer?

Mener jeg betalte en halv jetjager sidste gang for luftfilteret :-/

mvh
Michael Kristensen

Fra : Jacob

Dato : 23-04-06 14:47

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til den, eller skal jeg ned og købe det ved forhandleren, som jeg plejer?
>
> Mener jeg betalte en halv jetjager sidste gang for luftfilteret :-/

Der er adskillelige steder på nettet, bla. www.louis.de osv.

Gå ind under motobase, find din mc, se hvad de har.

Mvh Jacob

Fra : Michael Kristensen

Dato : 24-04-06 15:54

> Der er adskillelige steder på nettet, bla. www.louis.de osv.
>
> Gå ind under motobase, find din mc, se hvad de har.

Er der en, der gider at tjekke, om det er det rigtige jeg har fundet til min
SV650s inden jeg bestiller?

Jeg har fundet dette luftfilter:

10051993LUFTFILTER DELO
13780-20F00 (SUZUKI)SUZUKI SV 650 (AV)
SUZUKI SV 650 S (AV/S)
14,95

Hvad er forskellen på de to følgende oliefiltre?

10050407 OELFILTER CHAMPION K301
DIVERSE SUZUKISUZUKI SV 650 (AV)
SUZUKI SV 650 S (AV/S)
7,45

10050670 OELFILTER DELO
SUZUKI 16510-06B00SUZUKI SV 650 (AV) [PATRONEN-FILTER]
SUZUKI SV 650 S (AV/S)
6,45

Manualen anbefaler et NGK CR8E tændrør. Er der noget bedre alternativ?

10035039ZUENDKERZE NGK
CR8ESUZUKI DL 650 V-STROM (DL650V/04)
SUZUKI SV 650 (AV)
SUZUKI SV 650 S (AV/S)