"F.Sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote in message
news:5H82g.100$ke7.30@news.get2net.dk...
> Hej
> Motor / kvalitets messigt er den fin, men den er 'for' tung-lidt træg
> styrende i forhold til andre gode V2, men når den er vejet ned / portet /
> 2i1 og med en optimeret affjedering ( som er dens svaghed ) er den meget
> fin og kan på bane føjle sta. R1 / GSX100 ( ihvertefald dem fra starten as
> 00-02 ) jeg kender den dog kun fra bane-dage mm og ikke fra landevej, men
> ´har 3-5 tyske venner med SP1/2.
Nu er det jo sådan med en SP1/2 at det var honda´s SBK håb, og som naturlig
følge er der ikke en eneste del på den cykel der ikke kan udskiftes med en
HRC del..
Den er imho som en usleben diamant i std. version. den har potentiale som
bare faen (tilbage ved det med HRC) men det koster det samme som diamanter..
Den kan bringes op på et niveau der stadig den dag idag er yderst
konkurrence dygtigt,og her snakker jeg ikke kontra std. cykler, men
frontrunners i eks IDM SBK, men det koster
Snakker vi til gadekørsel, hvor ingen af dagens cykler bliver brugt i
nærheden af potentialet, ja så er snakken en helt anden.
Her skal du gå efter udseende, hvordan du sidder, kvaliteten behøver vi
næppe komme ind på da den er sædvanlig honda niveau.
Så er det den du kan lide, og den du sidder godt på, så køb den, og pas godt
på den. for det bliver en klassiker.
>
> scroll lidt ned til 2002 på denne side
http://www.honda-rc51.de/ det er
> den jeg har kørt / lånt nogle gange i 2003/4.
>
Blærerøv /heldige asen
men at bringe hans cykler ind i sammenligningen
med dødelige std. cykler er vist helt forkert eller hvad??
Durbahnn er manden der ikke gør tingene på den nemmeste måde, men som regel
den bedste. i mange tilfælde har han viderudviklet på HRC designs, med
heldigt udfald.
Så at sammenligne hans maskiner med std udstyr er vist ikke helt fair hva
Finn?? (men det vidste du jo nok så udemærket
)
--
Morten Dahl