MC-Revyen 2006
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-04-06 18:17

Fra : Lars Holst

Dato : 19-04-06 19:02

Fra : Søren L

Dato : 19-04-06 19:35

>> Har I fået jeres?
>>
>> Venlig hilsen
>>
>> Aragorn_DK
>>

> Hos mig er den en uge gammel.
>
> --
> Lars Holst

Fra : MKS - 74

Dato : 19-04-06 20:42

On Wed, 19 Apr 2006 19:17:25 +0200, "Aragorn Elessar"
<Aragorn_DK@gmail.com> wrote:

>...så kom den sgu.
>Har I fået jeres?

Næh, så hvem scanner den?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-04-06 21:27

Aragorn Elessar wrote:
> ...så kom den sgu.
> Har I fået jeres?
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Må ikke, regner med at få den i fødselsdagsgave i næste uge. Men kiggede
i den i kiosken i dag. Fuck, hvor var der mange grimme bikes! Hvad sker
der? Hvorfor skal selv de nøgne cykler være så skarpkantede over det
hele? I en alder af 25 år længes jeg allerede efter de gode, gamle dage...

--

Hilsen Jan

Fra : Buffi

Dato : 20-04-06 07:03

> der? Hvorfor skal selv de nøgne cykler være så skarpkantede over det
> hele? I en alder af 25 år længes jeg allerede efter de gode, gamle dage...

Ja, det er efterhånden sjældent, at man om en nyere mc kan sige, at
"DET KAN MAN DA SE ER EN MOTORCYKEL" ..

mvh erik