HJÆLP - køber brændte mig af 10 min. før s~
Fra : Morten K

Dato : 19-04-06 17:19

Hej alle

Det hele var klar, slutseddlen lå på køkkenbordet og 10 min. inden vi
havde aftalt ringer køber og brænder mig af mht. køb af min Kawa zx-6r fra
'00 (dumme svin )

I 3 uger har dette salg været aftalt og imens har jeg jo fået lån,
forsikring og alt andet på plads.

Jeg har allerede aftalt at købe en anden brugt MC på fredag, og den aftale
vil jeg altså helst ikke løbe fra hvis det på nogen måde kan undgåes.

Hvis noget her i gruppen kender nogen eller selv skulle være interesseret
så vil jeg sætte MEGET STOR pris på lidt hjælp, til at komme af med denne
zx-6r så hurtigt som muligt.

Jeg har sat et opslag op i dk.marked.privat.motorcykel samt på Den Blå
Avis samt hos MC Touring Club. Jeg hører hjertens gerne fra interesserede
og vil meget gerne gøre en god handel.

Jeg vil ikke skrive om cyklen her, det kan I læse i
dk.marked.privat.motorcykel hvor salgsannoncen hører hjemme. Men i denne
uheldige situation beder jer altså jer om hjælp.

På forhånd tak.

mvh
Morten K
www.dfmc.dk/id=374
Frederiksberg

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-04-06 19:43

morten@krauw.dk (Morten K) writes:

> Det hele var klar, slutseddlen lå på køkkenbordet og 10 min. inden
> vi havde aftalt ringer køber og brænder mig af mht. køb af min Kawa
> zx-6r fra '00 (dumme svin )

Du har min fulde sympati. Jeg prøvede det samme for et par år siden da
jeg skulle sælge min Honda mtx125r. Køber, en mand først i 30'erne,
der umiddelbart virkede fornuftig, og jeg havde givet hånd på handlen
og han ville hente cyklen indenfor halvanden time - han skulle bare
lige hjem efter traileren. En time efter ringer fjolset og siger at
han har ombestemt sig. Vildt useriøst, men man kan jo ikke gøre så
meget ved det
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 19-04-06 20:16

Jes Vestervang skrev:

> [...]
> lige hjem efter traileren. En time efter ringer fjolset og siger at
> han har ombestemt sig. Vildt useriøst, men man kan jo ikke gøre så

Mon ikke det var konen der havde ombestemt ham

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-04-06 22:58

Keld Rasmussen <tridentrider@gmail.com> writes:

> Mon ikke det var konen der havde ombestemt ham

Han mumlede noget om at en bekendt havde frarådet ham 2-taktere, måske
det var konen Under alle omstændigheder var det noget fjolset
burde have overvejet inden han gik ud og handlede. Grr...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-06 23:18