Kørekort i hus! :))
Fra : Mehmet K.

Dato : 19-04-06 11:18

Mein damen and gentlemen.

Så er the kørekortet in the house :) kørte rundt i ishøj 15 minutter, da
han kunne se der var styr på tingene fik jeg sgu kortet :)

Venter stadig på svar fra skat før jeg kan komme ud og køre på min dejlige
shadow :)

Mehmet den glade... :)))

Fra : Steen

Dato : 19-04-06 11:48

> Så er the kørekortet in the house :) kørte rundt i ishøj 15 minutter, da
> han kunne se der var styr på tingene fik jeg sgu kortet :)

Stort tillykke. Har en kammerat som skal op på mandag, Håber han klarer det
lige så godt som dig

> Venter stadig på svar fra skat før jeg kan komme ud og køre på min dejlige
> shadow :)

Jeg fik MC-kort for præcis ét år siden og startede også med en Shadow (VT600
fra 1989).
Efter to måneder syntes jeg den var for lille og købte en Intruder VS800
(1999).
Nu gider jeg ikke længere at køre chopper. Skal hente min sprit nye Honda
CBF600SA hos forhandleren på fredag

Tillykke igen og husk nu at køre forsigtigt,
Steen

Fra : Studen

Dato : 19-04-06 12:24

"Mehmet K." <x m a h o @ h o t m a i l . c o m> wrote in message
> Mein damen and gentlemen.
>
> Så er the kørekortet in the house :) kørte rundt i ishøj 15 minutter, da
> han kunne se der var styr på tingene fik jeg sgu kortet :)

Stort tillykke herfra!!

Mvh
Stud

Fra : MKS - 74

Dato : 19-04-06 13:10

On Wed, 19 Apr 2006 13:23:58 +0200, "Studen" <studen@gmail.com> wrote:

>Stort tillykke herfra!!

Og herfra, jeg mødte nok de første 4-5 aspiranter på aftenturen igår,
så der er mange ny på vej .

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Bornwild

Dato : 19-04-06 13:24

Tillykke.
Så bliver vejene på Sydkysten igen lidt mere usikker *G*

Fra : Mehmet K.

Dato : 19-04-06 16:47

> Så bliver vejene på Sydkysten igen lidt mere usikker *G*

hehe, ja i skal være ekstra vågne fra imorgen af, hvor jeg skal til
syn-toldsyn,,, :)

Anyway, tak til alle :)

Mvh
Mehmet

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-04-06 18:18

Tillykke, og husk at fortælle, hvordan det gik til toldsyn (nu hvor de
har ændret proceduren efter 1. april)!

--

Hilsen Jan

Fra : Brian

Dato : 21-04-06 09:21

Tillykke med det, og vejret er jo godt. Så vi ses måske derude!

SeeU
Brian