Nypris på Honda SC28 - 1995
Fra : S@nd

Dato : 19-04-06 10:04

Hej,

I forbindelse med indhentning af forsikringstilbud, skal jeg brug
nyprisen på min cykel.

Honda CBR900RR (SC28) årg.1995

Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Mvh. S@nd

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 19-04-06 10:35

S@nd skrev:

> Honda CBR900RR (SC28) årg.1995

"Honda CBR 900 RR Fireblade" er den eneste CBR 900 i MC-revyen 1995, så
med mindre der er nogle der ved noget andet, tror jeg det må være den.

> Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Hvis det ellers er den rigtigt model jeg har fundet, kostede den 179.879 kr.

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT
Yamaha XJ 600, 1986

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-04-06 10:40

S@nd wrote:
> Hej,
>
> I forbindelse med indhentning af forsikringstilbud, skal jeg brug
> [...]

Jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig, men i 1998 kostede den ifølge
MC-revyen 170.000 (det må så være SC 33, hvis jeg ikke tager helt fejl).

Har du et billede af den? Det skulle vel aldrig være min den gamle?

--

Hilsen Jan

Fra : S@nd

Dato : 19-04-06 11:44

Tak for svarene!

Nej, jeg tror ikke det er din den gamle!
Jeg har sendt et billede af den på din mail