/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Tysk neddrosling...
Fra : Martin Christiansen


Dato : 17-04-06 18:54

Hej med jer.!

Jeg overvejer at udskifte min ZXR 750 '89 til en '91 importeret fra
Tyskland.

Men så vidt jeg husker er tyske mc'ere neddroslet til 100 hk... Nogle der
ved hvordan dette er gjort, og om det er rimeligt nemt at ændre..?



Venlig hilsen

Martin



 
 
Matthias H Matthiess~ (17-04-2006)
Kommentar
Fra : Matthias H Matthiess~


Dato : 17-04-06 20:33


"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
news:4443d626$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej med jer.!
>
> Jeg overvejer at udskifte min ZXR 750 '89 til en '91 importeret fra
> Tyskland.
>
> Men så vidt jeg husker er tyske mc'ere neddroslet til 100 hk... Nogle der
> ved hvordan dette er gjort, og om det er rimeligt nemt at ændre..?
>
>
>
> Venlig hilsen
>
> Martin
>
Det bør fremgå af den tyske registreringsattest hvordan den evt. er droslet.
Hilsen Matthias



Jan Pedersen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan Pedersen


Dato : 19-04-06 12:03

Jeg har netop hentet en kawasaki i tyskland, der var neddroslingen i form af
en spændeskive lignende skive der sad i kaburatorerene som ændrede hullet i
luft indtaget fra 36mm til ca. 10mm... De skulle blot pilles ud og vola, en
forandring fra 34hk til 100hk :)

nemt og hurtigt... Jeg havde også frygtet at strålespidserne var boret op så
jeg skulle ud og købe nye osv.


mvh Jan


"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message
news:4443ed78$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
> news:4443d626$0$150$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Hej med jer.!
>>
>> Jeg overvejer at udskifte min ZXR 750 '89 til en '91 importeret fra
>> Tyskland.
>>
>> Men så vidt jeg husker er tyske mc'ere neddroslet til 100 hk... Nogle der
>> ved hvordan dette er gjort, og om det er rimeligt nemt at ændre..?
>>
>>
>>
>> Venlig hilsen
>>
>> Martin
>>
> Det bør fremgå af den tyske registreringsattest hvordan den evt. er
> droslet.
> Hilsen Matthias
>



CL (20-04-2006)
Kommentar
Fra : CL


Dato : 20-04-06 01:08


"Jan Pedersen" <janrp@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:44461928$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Jeg har netop hentet en kawasaki i tyskland, der var neddroslingen i form
> af en spændeskive lignende skive der sad i kaburatorerene som ændrede
> hullet i luft indtaget fra 36mm til ca. 10mm... De skulle blot pilles ud
> og vola, en forandring fra 34hk til 100hk :)
>
> nemt og hurtigt... Jeg havde også frygtet at strålespidserne var boret op
> så jeg skulle ud og købe nye osv.
>

Husk lige at tjekke dysestørelsen også, da det lille hul,
sandsynligvis gør at der er monteret større dyser.

--
H
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL



Jan Pedersen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan Pedersen


Dato : 20-04-06 11:51

Hm, det forklarer måske det høje benzin forbrug. Var nede på 9.16km/l i
påsken.

Men den kører ellers fint. Det kan den måske også med for store dysser?


Jan Pedersen


"CL" <ddd@ddd.dd> wrote in message
news:4446d0e7$0$927$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Jan Pedersen" <janrp@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:44461928$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>> Jeg har netop hentet en kawasaki i tyskland, der var neddroslingen i form
>> af en spændeskive lignende skive der sad i kaburatorerene som ændrede
>> hullet i luft indtaget fra 36mm til ca. 10mm... De skulle blot pilles ud
>> og vola, en forandring fra 34hk til 100hk :)
>>
>> nemt og hurtigt... Jeg havde også frygtet at strålespidserne var boret op
>> så jeg skulle ud og købe nye osv.
>>
>
> Husk lige at tjekke dysestørelsen også, da det lille hul,
> sandsynligvis gør at der er monteret større dyser.
>
> --
> H
> Carsten Larsen
> CBR 1K DUAL
>



CL (20-04-2006)
Kommentar
Fra : CL


Dato : 20-04-06 14:28


"Jan Pedersen" <janrp@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:444767e4$0$11696$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hm, det forklarer måske det høje benzin forbrug. Var nede på 9.16km/l i
> påsken.
>
> Men den kører ellers fint. Det kan den måske også med for store dysser?
>
>
> Jan Pedersen
>

Ja men den kører noget bedre med den rigtige størrelse.
Så hvis der er original potte på = org Dyser
(hvis du vil være sikker så få den på bænk)
Anden potte = på bænk.

--
H
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177505
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408554
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste