Afgifter på enduo cykler
Fra : Brian Lænø

Dato : 17-04-06 16:44

Hej

Jeg læste forleden, at man vil fjerne afgiften på rally biler for at hjælpe
sporten.
http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=434682/
Er der nogen der ved, om det også kommer til at gælde motorcykler til enduo?

--
Brian

Fra : Hekto

Dato : 18-04-06 08:30

Brian Lænø explained on 17-04-2006 :
> Er der nogen der ved, om det også kommer til at gælde motorcykler til enduo?

.... du er 17 dage for sent på den!!!

Det rygte har ihvertfald ikke nået mine ører!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 18-04-06 12:04

Følger du ikke med i nyhederne Hekto, det er da blevet nævnt flere steder i
forbindelse med det første Rallyløb hvor skatteministeren var med ude at
køre i en rallybil.

Hilsen
Torben

Fra : Hekto

Dato : 18-04-06 13:15

Underbjerg / Andersen wrote :
> Følger du ikke med i nyhederne Hekto, det er da blevet nævnt flere steder i
> forbindelse med det første Rallyløb hvor skatteministeren var med ude at køre
> i en rallybil.

Nej ... sådan er det jo hver gang en minister er
ude at spille fodbold, besøge et hospital, køre
på en knallert o.s.v.

- det bliver bare aldrig rigtigt til så meget.

Jeg går mere ind for det Schweitz'iske system med
een nummerplade/beskatning og op til 3 køretøjer.

Fra : Anders Majland

Dato : 18-04-06 14:25

> Jeg går mere ind for det Schweitz'iske system med
> een nummerplade/beskatning og op til 3 køretøjer.

Kun 3 ?
/A - Med 5 afgitfsplader i husstanden, de 2 dog på en bil

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 18-04-06 12:02

Ja det må vi da håbe.
De har det samme system i Sverige, med en lille blå nr. plade som kun gælder
til løb og træning på endurocyklerne.

link til: http://www.dasu.dk/regado.jsp?type=document&id=535&menuid=11

Hilsen
Torben