Forårs service/skrue kursus hygge kaffe
Fra : Molnit

Dato : 17-04-06 14:04

Hejsa,
   Nå, jeg skal til at lave forårs ritualet om 1-2 uger, og så tænkte jeg
om der var interesse i folk der var tæt på ville være med ?

   Det som jeg skal foretage er :

   Olieskift, syncronisering, bremsevæskeskift, tændrørsskift, gaffelolie
skift... og en del andre nemme småting.

   Jeg ligger jo inde med den del udstyr til de basale ting ala.
Bremsevæskesuger, 4 cyl. syncroniseringsværktøj, strobolys, rpm måler,
og en masse andet :) som vil blive demostreret på folks maskiner osv. så
de kan se/prøve hvor nemt det er at lave sine service selv...

   Jeg lure lidt på at vi kan nok være 5-8 mand, og så sørger jeg for at
kaffemaskinen køre på højtryk, og der er hentet lidt kage til kaffen
også... og så doneres der lidt til at dække forplejningen.

   Nå ja, Ventilstilling kan jeg ikke hjælpe med, da maskinen skal jo være
kølet helt ned til det formål, og derved ikke noget der kan køres på 1 dag.

   Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se om
jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
hygge mig for mig selv med det :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : PBC

Dato : 17-04-06 14:36

Jeg er med.....

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-04-06 19:52

"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> Nå, jeg skal til at lave forårs ritualet om 1-2 uger, og så tænkte jeg om
> der var interesse i folk der var tæt på ville være med ?

Det kunne være sjovt. Skal bare lige finde en cykel jeg kan låne
(evt. denne: news:DtM%f.42$b96.26@news.get2net.dk hvis jeg
får liv i den)

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-04-06 09:02

Lyder som en god ide...

Hvor henne på sjælland er det cirka?

/Thomas (Malmö)

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 18-04-06 09:35

Molnit wrote:
> Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se om
> jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
> hygge mig for mig selv med det :)

interesse ja, dog afhængig af addresse og dato

--
En glad Henrik H. Høyer på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Molnit

Dato : 18-04-06 10:37

Molnit skrev:

> Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se
> om jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
> hygge mig for mig selv med det :)

   Adressen er i Ørslev, ca. 5-6km fra Vordingborg.

Fra : MortenP

Dato : 18-04-06 11:15

Molnit wrote:

>    Adressen er i Ørslev, ca. 5-6km fra Vordingborg.

ØV at det ikke er i Århus området. Så var jeg HELT klart frisk. .er lidt
"grøn" til disse ting..

Nogle i Århus der også følger et så godt initiativ?

Mvh.
MortenP

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 18-04-06 11:52

On Tue, 18 Apr 2006 10:14:40 +0000 (UTC), MortenP wrote:

> ØV at det ikke er i Århus området. Så var jeg HELT klart frisk. .er lidt
> "grøn" til disse ting..
>
> Nogle i Århus der også følger et så godt initiativ?

Personligt er jeg udrustet med tommelfingre i rigt mål, hvorfor et sådant
arrangement bestemt ville have min interesse.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-04-06 12:13

Molnit <news@molnit.com> wrote:

> [...]
> og en masse andet :) som vil blive demostreret på folks maskiner osv. så
> de kan se/prøve hvor nemt det er at lave sine service selv...

Jeg ved hvor nemt det er, men jeg er da interesseret alligevel :)
Har heller aldrig rodet med kaburatorer og synkronisering af disse, så
den del er interessant nok.

--
-René
Bosat i Rønnede, og før det; Nyråd, Ørslev og Ornebjeg.

Fra : AP Skovsen

Dato : 18-04-06 12:51

> Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se
> om jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
> hygge mig for mig selv med det :)

Jeg er interesseret, og har et par kammerater der nok også gerne vil
med.. (Stefan/Tobias?)

--
/Skovsen
1998 GSX600F

Fra : Jansen

Dato : 18-04-06 14:31

"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
Klip>
> Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se om
> jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
> hygge mig for mig selv med det :)

Vil meget gerne forbi og lure et par finter ol. Slæber gerne et par basser
med.

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 18-04-06 21:22

Molnit skrev:

> Men er der interesse for det ??? så skriv det her ;) så kan jeg se
> om jeg skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal
> hygge mig for mig selv med det :)

Jep, jer er da også interesseret - selv om det vist er ved at være småt
med ledige pladser. Det kommer dog an på hvornår det bliver - og hvordan
vejrudsigten ser ud ;) Under alle omstændigheder er det et kanon godt
initiativ!

PS: Jeg stiller gerne min cykel til rådighed for demostration af
kaburatorsynkronisering :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT
Yamaha XJ 600, 1986

Fra : stephangam@yahoo.dk

Dato : 28-04-06 10:13

DET KAN DU TRO, DER ER :)

Så kan jeg også få hilst på dig, Moller... Og vise dig min cykel,
der godt nok ikke blev en MZ'er, men derimod en GSX 400F.

Mange hilsener, stephan

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-06 11:16

> [...]

> skal finde en dato, og gøre mere ved det, eller om jeg bare skal hygge mig

Hej Lars.

Hvis du rammer en "fridag", kan det godt være at jeg kikker forbi med lidt
brød til kaffen , bimmeren er lavet forårs klar, men jeg kan jo altid
komme med muntre tilråb

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Molnit

Dato : 29-04-06 10:11

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> [...]
>

> Hvis du rammer en "fridag", kan det godt være at jeg kikker forbi med lidt
> brød til kaffen , bimmeren er lavet forårs klar, men jeg kan jo altid

   Som skrevet i det nye indlæg, så blir det d.7 maj :)

   Dæksparkeri, og røverhistorier fra sidelinien er altid velkommen :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-04-06 17:59

Molnit wrote:

> Som skrevet i det nye indlæg, så blir det d.7 maj :)
>
> Dæksparkeri, og røverhistorier fra sidelinien er altid velkommen :)

Jamenneeee...., jeg tror da liiiggge at jeg kigger forbi om
eftermiddagen med et par drilagtige bemærkninger
Det er jo på vejen (næsten) mellem langebæk og brøndby

--

Jørgen, Brøndby, og Langebæk om sommeren
Honda CB550F, den fine årgang 1975