Så blev den købt!
Fra : Kristian

Dato : 15-04-06 18:31

Er nu endelig blevet ejer af en Yamaha FZ6 S i grå og blåsort. Så jeg har
nydt det gode kørevejr idag. Tak for input i mine tidligere tråde ang. FZ6.

Kristian

Fra : Lars

Dato : 15-04-06 18:40

"Kristian" <kristiandalby@SLETTEShotmail.com> wrote in message
> Er nu endelig blevet ejer af en Yamaha FZ6 S i grå og blåsort. Så jeg har
> nydt det gode kørevejr idag. Tak for input i mine tidligere tråde ang.
> FZ6.

Tillykke med dyret.. den skal helt sikkert bringe dig nogle gode ture... kør
forsigtigt
vh Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-04-06 22:55

Kristian wrote:
> Er nu endelig blevet ejer af en Yamaha FZ6 S i grå og blåsort. Så jeg har
> nydt det gode kørevejr idag. Tak for input i mine tidligere tråde ang. FZ6.
>
> Kristian

tillykke med den!

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Peter

Dato : 15-04-06 23:14

> [...]
> Er nu endelig blevet ejer af en Yamaha FZ6 S i grå og blåsort. Så jeg har
> nydt det gode kørevejr idag. Tak for input i mine tidligere tråde ang.

Tillykke med den.

Hvordan går det så med højden. Kan din kæreste nå jorden?

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Kristian

Dato : 16-04-06 12:56

> Tillykke med den.
>
> Hvordan går det så med højden. Kan din kæreste nå jorden?
>
> Peter> --

Hej

Den skal muligvis sænkes en lille smule hvis det kan lade sig gøre. Hun kan
nå jorden, men ikke med flad fod og det kan måske gøre det lidt sværere for
hende at tumle cyklen, når hun ikke har kørt mc før. Har hørt om at det
skulle kunne lade sig gøre at få en til at skære lidt af sædet og evt
ombetrække dette og på den måde gøre cyklen lavere (Det skulle kunne gøres
med et flot resultat) men ved ikke rigtigt hvad vi gør endnu. Det er også
først aktuelt om et par måneder når hun har fået kortet.

Kristian

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-04-06 15:19

Kristian wrote:

> [...]
> hende at tumle cyklen, når hun ikke har kørt mc før. Har hørt om at det

Hvad med et par Daytona Lady Star støvler? De har 2.5cm høj bund..
www.daytona.de

--
Ole Hansen

Fra : Peter

Dato : 16-04-06 17:09

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message

> Hvad med et par Daytona Lady Star støvler? De har 2.5cm høj bund..
> www.daytona.de

Det foreslog jeg også i den tidligere tråd, men der var en der svarede at
det kun er hælen der er forhøjet. Er det rigtigt?

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-04-06 20:03

Peter wrote:

> Det foreslog jeg også i den tidligere tråd, men der var en der svarede at
> det kun er hælen der er forhøjet. Er det rigtigt?

Jeg ved det ikke... Men kigger man på billederne hos Daytona, så ser det
umidelbart ud som om, det er hele sålen..

--
Ole Hansen

Fra : Berit og Brian

Dato : 16-04-06 22:51

Tillykke - hva så med at du kørte på den indtil hun får kortet - brænde
noget dæk af osv.....

mvh
Brian

Fra : Morten D J