Sikke dog en dejlig dag idag
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 15-04-06 16:07

Og det blev da også til en lille tur idag. Må snart have fundet nogle gode
ruter at køre, men har stadig ikke det store kendskab til Sjælland uden for
Slagelse Ved dog at landevejen mod Holbæk byder på gode sving og flot
natur..
Så mangler jeg bare en nyere maskine, så er jeg klar til sjov ,-)

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen, forældre til et englebarn
Suzuki GSX-R 250

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 16-04-06 10:11

Så er vi to, der mangler en ny ged..
det kribler da lidt i fingrene, nu hvor solen skinner, samt man ingen mc har
mere...
æøvv
Johan
_______________________________

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-04-06 10:30

Johan Vikkelsøe-Pedersen wrote:

> det kribler da lidt i fingrene, nu hvor solen skinner, samt man ingen mc
> har mere...

Jeg er også ved at gå i spåner over ikke at have fået den skide
bagbremsekaliber til Fazeren, men jeg satser på at der ligger en seddel i
postkassen på tirsdag
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 16-04-06 11:04

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er også ved at gå i spåner over ikke at have fået den skide
> bagbremsekaliber til Fazeren, men jeg satser på at der ligger en seddel i
> [...]
xxxxxxxxxxxxx

Hvad vil du da også bruge bagbremsen til ??? he he

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 16-04-06 11:26

> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> xxxxxxxxxxxxx
>
> Hvad vil du da også bruge bagbremsen til ??? he he

______________________________________________-

Det da livslinen når man laver wheelies,,, ;)
Johan

Fra : Richard

Dato : 16-04-06 11:35

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Hvad vil du da også bruge bagbremsen til ??? he he

Holde trækket på kæde hhv kardan for at begrænse sliddet og oliesvineriet
på bagfælgen (for kædens vedkommende

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-04-06 00:29

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Hvad vil du da også bruge bagbremsen til ???  he he

Tro mig, min trafikmoral er også blevet spændt til sit yderste for at lade
være med at køre nogle lange ture. Lidt værkstedsrelaterede prøveture er
det da blevet til i de sene timer, men ellers har jeg kørt med bus, lånt
bil+mc og tiltusket lidt lifts. I øvrigt er det enormt sådan en forskel en
karburatorsynkronisering kan gøre - tak Morgan Carbtune
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Nicki Lolk

Dato : 16-04-06 12:18

> [...]
> flot natur..
> Så mangler jeg bare en nyere maskine, så er jeg klar til sjov ,-)

Jep, den landevej er sgu i orden...

Et alternativ er at køre til Sorø og derfra til Næstved. Der er nogle
sving - desværre ikke så mange - til gengæld er der flot natur. Skove, søer,
marker, ren Morten Korch.

Turen hjem fra Næstved er pænt kedelig, men man kan jo tage den over
Skælskør. Så er der igen lidt at kigge på...

Mvh. Nicki

Fra : Richard

Dato : 16-04-06 13:10

Jon&Ann-Rikka wrote:

> [...]
> ruter at køre, men har stadig ikke det store kendskab til Sjælland uden for
> Slagelse Ved dog at landevejen mod Holbæk byder på gode sving og flot

Ja, og derfra (fra Slagelse øst-afkørslen) over Stenlille, Kr. Hvalsø og
Lejre går en rigtig god vej mod Roskilde/Kø'strup som alternativ til
motorvejen (gaaaab). Kører gerne den vej, gennem Hove-sandkassen og op
over Ganløse og Bastrup sø, når jeg en sjælden vej skal over broen på mc.
Over selve broen er motorvej nok på en køretur IMHO

Til Malerklemmen kan du køre de små veje lige nord om Haraldsted sø og
videre østover - den er vist en del af en rute, der er vist i
turforslagene på dmcn.dk.

I det hele taget tror jeg det er svært at undgå gode veje derude, blot du
holder dig fra de største

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 16-04-06 20:52

> [...]
> turforslagene på dmcn.dk.
>
> I det hele taget tror jeg det er svært at undgå gode veje derude, blot du
xxxxxxxxxxxxxx

Ok.. tror faktisk bare jeg vover mig ud i det, og tager navigatoren med når
jeg skal finde hjem igen
Ellers må jeg finde et par gutter herovre der kan vise mig ( og kæresten )
lidt rundt, og som ikke er blege for at medbringer pølser til grillen til
sommer.
Ann-Rikka er godt fra Slagelse men har ikke været så meget rundt på 2 hjul,
men nærmere på 4 ben, og så kommer man ikke så langt omkring

Richard, med hensyn til at finde rundt, så tror jeg det er lidt nemmere på
Fyn hvor jeg er fra, der er ikke længere til nogen størrer by end man kan
hitte ud af det, er ikke fa... geografisk stærk herovre

Fra : Richard

Dato : 16-04-06 21:13

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Richard, med hensyn til at finde rundt, så tror jeg det er lidt nemmere på
> Fyn hvor jeg er fra, der er ikke længere til nogen størrer by end man kan
> hitte ud af det, er ikke fa... geografisk stærk herovre

I virkeligheden gælder den samme regel herovre som på Fyn: Før eller siden
kommer du til noget vand og skal blot vælge, om du vil køre til højre
eller venstre. Eller tilbage, hvor du kom fra

--
Richard Pade. Sorgenfri, DK