Silkolene-forhandlere?
Fra : Niels B

Dato : 14-04-06 12:05

Selvfølgelig har jeg ikke fået købt lidt ekstra olie med til cyklen, da jeg
fik skiftet olie, og tørstig som den er, er den nu ved at løbe tør. Jeg
skulle egentlig have brugt den her på mandag, men med en oliestand omkring
minimumsmærket tør jeg nu ikke rigtig ... Ja, jeg ved det godt - dårlig
planlægning! ... så jeg må ud at se med DSB :-/ så ka' jeg lære det, ka'
jeg.

Nå, men det jeg lige vil høre jer om er, om der er nogen der ved, hvor man
kan købe Silkoleneprodukter i Odense? Så vidt jeg kan se ud fra min faktura,
står der "Super 4, 20W/50" og den eneste olie med det navn, jeg kunne finde,
var fra Silkolene. Men hvor forhandler de det skidt her i byen? Det nemmste
ville jo være en tank, men jeg tvivler på, at man finder det der

--
Niels B
Suzuki GSX400E

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-04-06 12:11

> [...]
> var fra Silkolene. Men hvor forhandler de det skidt her i byen? Det nemmste
> ville jo være en tank, men jeg tvivler på, at man finder det der

jeg bor selv i odense, og mener ikke at have set silkolene nogen steder her.
Men de har de ved sydfynsmc, men der sker ikke noget ved at hælde et
andet mærke olie på med samme specs...

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : CL

Dato : 14-04-06 12:17

">
> [...]
> kunne finde, var fra Silkolene. Men hvor forhandler de det skidt her i
> byen? Det nemmste ville jo være en tank, men jeg tvivler på, at man finder

Mogens Petersen og de har åben lørdag.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Niels B

Dato : 14-04-06 12:39

> Mogens Petersen og de har åben lørdag.

Perfekt! Der lister jeg lige ned i morgen så.

Takker for tippet

--
Niels B
Suzuki GSX400E