Billeder fra Skærtorsdags rundturen i Esb
Fra : Lars [6710]

Dato : 13-04-06 22:25

Hejsa

Jeg skød nogle billeder af MC'ere på rundturen i dag i Esbjerg.
Nærmere betegnet i krydset mellem Parkvej og Tarphagevej.

http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1363

Aner ikke hvem der er på billederne ,og det er i sagens natur et
fåtal af de mange der deltog, som er med på billederne,
Hvis I genkender Jer selv og ønsker billederne i fuld opløsning, så send
mig blot en mail, så finder vi ud af det
(husk at fjerne XXXX'erne i mailadressen)

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-04-06 09:27

Lars [6710] wrote:
> Hejsa
>
> Jeg skød nogle billeder af MC'ere på rundturen i dag i Esbjerg.
> Nærmere betegnet i krydset mellem Parkvej og Tarphagevej.
>
> http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1363

synes det er fedt taget, at du har taget nogle af dem rundt i svinget,
ser bare sjovere ud

min klare favorit: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=13687&m=full ,
hvem siger mc er upraktisk og familien ikke kan være med

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Lars [6710]

Dato : 14-04-06 09:34

Thomas Jensen skrev:

> synes det er fedt taget, at du har taget nogle af dem rundt i svinget,
> ser bare sjovere ud

Takker

"Miniputten" her: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=13673&m=full

Hvad er det for en ??

Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-04-06 09:36

Lars [6710] wrote:

> Takker
>
> "Miniputten" her: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=13673&m=full
>
> Hvad er det for en ??

hehe ved jeg ikke, stort lokum ala Boss Hoss ?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-04-06 09:50

Lars [6710] skrev den 14 apr 2006 i

[klip]

> "Miniputten" her: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=13673&m=full
> Hvad er det for en ??

Triumph Rocket III ?
Bare et vildt gæt

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : HO

Dato : 14-04-06 10:27

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas Jensen skrev:
> "Miniputten" her: http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=13673&m=full
> Hvad er det for en ??
Hej
Den ene af de to Boss Hoss der var i Esbjerg.
Hilsen
Hans
www.kongeaamc.dk