Motorcykelmuseet kickstarter ny sæson.
Fra : Ralfi

Dato : 12-04-06 17:31

"Museet åbner på torsdag med det traditionelle optog fra Nykøbing F. til
museet i Stubbekøbing.

Stubbekøbing Radio- og Motorcykelmuseum åbner traditionen tro den nye sæson
skærtorsdag.
Kl. 10.00 vil en lang række motorcyklister starte maskinerne fra Cementen i
Nykøbing F., Borghaven i Næstved og havnen i Stege.
Herfra går det i samlet flok mod museet i Stubbekøbing. I dagens anledning
sørger musseets to naboer, DK-tanken og Papa's Grillbar for kaffe og
wienerbrød til de fremødte motorcyklister og andre interesserede.
Sidste år deltog ca. 200 mc'er og ca 300 mennesker."

(Uddrag fra Folketidende Lolland-Falster 10. april 2006)

Har ikke selv noget med arrengementet at gøre og ved ikke mere om det end
ovenstående. Nogen som ved mere?

Ralfi
XJ 600 Div
750 Sie

Fra : Rene´

Dato : 12-04-06 17:43

Jeg har ikke selv været med før, og har heller ikke noget med det at
gøre, men kender en der var med sidste år, som sagde at det var en
hyggelig dag og tur. Alle der har lyst til at køre en tur og se museet
kan bare møde op. Jeg skal ihvertfald med fra Næstved i morgen. Se
evt. her : http://www.stubbekoebingkom.dk/museum/dk/index.htm

Fra : Johnni

Dato : 12-04-06 21:29

Skal godt nok igennem Nykøbing f. i morgen da jeg skal til falster men jeg
skal dæleme godt nok tidligt op hvis jeg skal være der kl.10 da jeg bor
på djursland

--

/Johnni
http://www.dfmc.dk/?id=604