Touringnyts webside?
Fra : Jette

Dato : 12-04-06 09:20

Hej. Er der nogle, der kender hjemmesiden til touringnyt? Det eneste jeg kan
finde er en australienstur på touringnyt.dk. Findes der andre gode
motorcykelmagasiner?
vh. Jette - total nybegynder

Fra : Allan

Dato : 12-04-06 09:29

> Hej. Er der nogle, der kender hjemmesiden til touringnyt? Det eneste jeg
> kan finde er en australienstur på touringnyt.dk.

http://www.mctc.dk/ ?

mvh
Allan - http://www.MCInternet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 09:29

www.mctc.dk

--
Dannie

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 12-04-06 09:30

> [...]
kan
> finde er en australienstur på touringnyt.dk. Findes der andre gode

Hej Jette

Jamen der tror jeg vi alle har været - total nybegynder altså

det du søger er her www.mctc.dk (da det er MC touring clubben som udgiver
bladet)

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900