neddrosling?
Fra : peter

Dato : 11-04-06 23:13

hej gruppe :)

Når man besider en nedroslet motorcykel, skal man så have et stykke papir på
at den er neddroslet? Og hvem har i givet fald lavet det papir? Og er det
registreret i Centralregistret?

-peter

Fra : Dr.Enduro

Dato : 12-04-06 08:01

peter wrote:
> [...]
> at den er neddroslet? Og hvem har i givet fald lavet det papir? Og er det

Er ikke sikker. Første gang jeg importerede en cykel, havde jeg stadig
lille kørekort, og den var droslet. Det stod ikke i de danske papirer,
men damen på motorkontoret gav mig en kopi af den tyske "Fahrzeugbrief"
og sagde, at jeg bare skulle bruge den, hvis det gav problemer (det var
en 650'er).

--

Hilsen Jan

Fra : Sune

Dato : 13-04-06 21:30

"peter" <pingo_FJERN_@hule.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> på at den er neddroslet? Og hvem har i givet fald lavet det papir? Og er

Det er registreret i centralregstret. Du skal medbringe et
"droslingsdokument".

Det er lavet af fabrikanten af droslingssættet og underskrevet og stemplet
af den mekaniker, der har installeret det.
Der står ikke noget på registreringsattesten.

MC-hilsen Sune