Det er en dejlig dag det er idag ...["ny" ~
Fra : Anders Majland

Dato : 11-04-06 20:42

....for jeg har har kørt de første 100km på min "nye" mc. Jeg kiggede også på
den i December men slog så til idag efter at have opgivet selv at importere
en. Jeg var ellers flere gange ved at finde en flot med lav km på ebay, men
enten blev jeg overbudt eller også fejlede min sniper. En gang gik en mc jeg
gerne ville have haft flere hundrede euro under mit maks bud i "last minute
bidder" men ebay ændrede samme dag på layoutet så den gik min snude forbi.
Og i starten af marts gik det tyske marked også ind i en forårsrus og så var
der ikke længere nogle gode tilbud... Jeg kan se på mine udklip fra DBA at
jeg har kigget på en super tenere i mere end et år men nu skulle det være,
selvom jeg i mellemtiden også var blevet fristet af en ny transalp eller
"nyere" africa twin.

Men ingen roser uden torne - der er en larmepotte på den (LASER ProDuro) og
da jeg principielt er imod sådan unødog larm skal der en road legal potte
på. Og da jeg gerne vil finde en brugt kan det godt komme til at knibe med
tiden inden syn så hvis "nogen" har en jeg kan låne/leje er jeg også meget
interesseret.

God påske - for jeg tror ikke jeg kan tage mig sammen til at arbejde ret
meget imorgen

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 125 1997 7Mm & Aprilia Leonardo 150 1998 64Mm

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 05:21

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:443c06a4$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> et år men nu skulle det være, selvom jeg i mellemtiden også var blevet
> fristet af en ny transalp eller "nyere" africa twin.

Stort tillykke med din nye mc, selvom jeg havde håbet du fik en Honda!

Hygge PD CBR1100 har kørt Honda de sidste 30 år og er meget
farvet!

Fra : Anders Majland

Dato : 12-04-06 08:10

> Stort tillykke med din nye mc, selvom jeg havde håbet du fik en Honda!

Tak - måske næste gang

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 08:23

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in

> [...]
> låne/leje er jeg også meget interesseret.
>
> God påske - for jeg tror ikke jeg kan tage mig sammen til at arbejde

Tillykke med den ! har selv lige købt en TDR, men mangler lige en
teoriprøve d 25/4 og så køreprøven. Men den står jo næsten og skriger på
en ude i garagen