Esbjerg Skærtorsdag
Fra : J. Jørgensen

Dato : 09-04-06 19:00

Hej i Gruppen

Jeg var med i Esbjerg sidste år - dengang der var 3 timers flot vejr i
Esbjerg - ellers temmelig koldt.
Jeg har nu en ven, der har overtaget en meget velholdt 89' Vespa 2000 -
måske Danmarks flotteste.
Han spurgte mig, om han bliver til grin på sådan en "sofacykel".
Nu har jeg det sådan, at jeg ikke mindes, om der var sådanne køretøjer med.
Jeg har svaret ham, at hvis han kører med, så er der jo Scootere med, men
lad mig lige høre fra i andre deltagere - Er det rigtig, at der ikke var
nogen scootere med sidste år?

Hilsen
Jørgen

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 09-04-06 19:21

J. Jørgensen skrev:
> [...]
> lad mig lige høre fra i andre deltagere - Er det rigtig, at der ikke var

Der var en fabriksny Vespa fra de gamle dage, hevet ud fra den originale
træboks de kom i dengang :)

Aner intet om Vespaen, men det var en der havde stået i en gammel
cykelhandlers butik siden tiderne.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-04-06 09:01

J. Jørgensen skrev den 09 apr 2006 i

> [...]
> måske Danmarks flotteste.
> Han spurgte mig, om han bliver til grin på sådan en "sofacykel".

Ikke mere end ellers, og kun fra "de uvidendes" side

> [...]
> lad mig lige høre fra i andre deltagere - Er det rigtig, at der ikke var

Der var sågar et løbehjul med totakts-hjælpemotor

Der er masser af deltagere der forstår at værdsætte flotte ekvipager, mens
andre ikke holder sig for gode til at "kigge skævt". Scootere i optoget
ødelægger efter deres mening det seje image, eller sådan noget.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-06 06:54

> Jeg har nu en ven, der har overtaget en meget velholdt 89' Vespa 2000 -
> måske Danmarks flotteste.
> Han spurgte mig, om han bliver til grin på sådan en "sofacykel".

Er der samlet en flok motorcyklister vil der altid være nogen der vil gøre
grin med en på scooter . Men har han lyst skal han da bare tage med
alligevel.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 150 1998 64Mm << Scooter