Nr.plade efterlyst - slut på historien.
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-06 15:15

Ja - så gik der en uges tid og min nr-plade kom ikke hjem igen. Ikke at jeg
havde ventet det, men alligevel drømmer man jo.
Så jeg tog på motorkontoret i dag og kæbte en ny plade. Damen tog virkelig
bare den øverste i stakken - det nye nummer har kun 2. bogstav til forskel
fra den gamle - altså (f.eks.) EJ 88.888 blev til EZ 88.888 !
Det havde damen sgu ikke oplevet før o;)

Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Biker-Torben®

Dato : 07-04-06 15:26

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> fra den gamle - altså (f.eks.) EJ 88.888 blev til EZ 88.888 !
> Det havde damen sgu ikke oplevet før o;)

Årh, ja!! Hvad er lige sandsynligheden for det? Vildt!

Hilsen
Biker-Torben®
www.bikertorben.dk
www.mc-rejser.dk

Fra : Armand

Dato : 07-04-06 19:30

Biker-Torben® skrev:

> Årh, ja!! Hvad er lige sandsynligheden for det? Vildt!

Jup! faktisk så vildt at Jesper blev nødt til at opfinde en ny
"der-blev-jeg-nok-overrasket-smiley"!

--
Armand.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-04-06 19:28

"Biker-Torben®" <(slet_dette)tnfzchp02@sneakemail.com> writes:

> Årh, ja!! Hvad er lige sandsynligheden for det?

1:9000.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted