Værkstedsbog til suzuki GSX-R 400R?
Fra : Anders Christensen

Dato : 05-04-06 20:06

Hejsa NG
Jeg er på jagt efter en værkstedsbog til en suzuki GSX-R 400R årgang
1992 til en kammerat.

Birgers billige bilbøger siger at der ikke er lavet nogen til den model.

Nu er det så vi håber at i kan afkræfte det, selvom han jo nok desværre
har ret.

Håber I kan hjælpe med et eller andet.

--
Mvh Anders Christensen
Suzuki GSX 750 F

Fra : IJ

Dato : 06-04-06 16:11

> [...]
>
> Birgers billige bilbøger siger at der ikke er lavet nogen til den model.
>

> Nu er det så vi håber at i kan afkræfte det, selvom han jo nok desværre

Du kan få én til rimelige penge her: http://makeashorterlink.com/?M1F252BEC

Ib

Fra : Anders Christensen

Dato : 06-04-06 17:17

IJ wrote:

> Du kan få én til rimelige penge her: http://makeashorterlink.com/?M1F252BEC

Så vidt jeg kan forstå er det en eller anden indscannet japansk manual
som vist er oversat til engelsk?
Det var ikke just det jeg satsede på at finde.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-04-06 21:28

Og du kan få en gratis osse...... se signatur
søg på DFMC og så mærke model mm

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk